Gjest soffy Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Okay, dere.. Jeg freaker helt ut nå! Lang historie kort: O var kjæresten min i over ett år. Han gjorde det slutt rett før jul. Jeg har nettopp fått meg ny kjæreste som jeg kaller T. Men jeg har fortsatt følelser for eksen som har holdt meg på gress siden jul. Fikk høre at O skulle ha en jente hos seg på middag i kveld. Jeg ble illsint, løp bort til han og skreik, slo og grein. Mista helt kontrollen. Fant kondomene hans og reiv dem i stykker. Han prøvde å holde meg fast og roe meg ned, og tilslutt satt vi oss ned og pratet mens jeg grein og grein. Sa at jeg ikke kom til å la han få besøk i kveld, at jeg ikke kom til å gå. Hvis han kastet meg ut skulle jeg stå og ringe på helt til han åpnet. Han ville ikke avlyse med henne. Jeg sa at han måtte, men han ville ikke. Han var dritsur på meg, og det skjønner jeg. Jeg brukte alle slags hersketeknikker på han for at han skulle avlyse med henne, og heller ta vare på meg. Men han ville ikke. Jeg sa jeg hatet han, at han var stygg og at jeg håper livet hans suger. Han sa han at han synes det var forferdelig trist å høre alt dette, og at alle de gode minnene om meg blir glemt i all jævelskapen. Han ba meg om å gå, og jeg sa at han aldri fikk se meg igjen. Jeg spurte om han trodde han kom til å få en fin kveld. Han sa nei. Jeg sa: fint, det var meningen. Jeg kommer ikke til å gå bort til han i kveld slik som jeg sa. Men jeg mister kontrollen her. Jeg tror jeg trenger hjelp. Dette kan ikke være normat!?!?!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Ja, du hadde sikkert hatt godt av å gå i terapi. Men i første omgang må du bestemme deg for å la eksen din være helt i fred. Og du skylder han en uforbeholden unnskyldning. Den kan du gi over mail eller sms. Ikke utbroder veldig, men skrive at du beklager veldig din oppførsel, den kom av at du var i psykisk ubalanse, og at du skal passe på at det ikke skjer flere ganger. Ikke utbroder noe. Poenget er at han skal få være i fred nå. Så gjør du det slutt med din nåværende kjæreste. Det er ikke riktig å være sammen med han når du har sterke følelser for eksen. Så får du lære deg å takle å være alene en stund.
Gjest dalieo Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Signerer gjesten over meg. Si unnskyld til han, og la han deretter være i fred.. og hvorfor har du ny kjæreste når du har så sterke følelser for eksen din?
Gjest Gorgonzola Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hva er dette for slags puse svada svar dere gir TS?? Helvete heller soffy, du skal takke de høyere makter for at du er født med fitte og dermed tilhører det rette kjønn. Hadde du vært mann med den atferden du beskriver ville du vært diagnostisert som en farlig psykotisk jævel, vært buret inn, straffet og dømt til å holde en definert avstand til din eks. Stempelet "koneplager" ville fulgt deg resten av livet. Skamme deg er det du skal gjøre, du er en idiot som ikke bare trenger terapi men også rettsforfølgelse! Endret 6. mars 2010 av Gorgonzola
Gjest Vilma Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Hva er dette for slags puse svada svar dere gir TS?? Helvete heller soffy, du skal takke de høyere makter for at du er født med fitte og dermed tilhører det rette kjønn. Hadde du vært mann med den atferden du beskriver ville du vært diagnostisert som en farlig psykotisk jævel, vært buret inn, straffet og dømt til å holde en definert avstand til din eks. Stempelet "koneplager" ville fulgt deg resten av livet. Skamme deg er det du skal gjøre, du er en idiot som ikke bare trenger terapi men også rettsforfølgelse! Jeg bare signerer.
Havbris Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Ikke tvil om at du har tråkket over noen grenser ja - det er klart du skal be om unnskyldning! Du trenger hjelp til å få kontroll over følelsene dine slik at du ikke reagerer på samme måte neste gang du møter motstand hos mannfolk!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 For en dramaqueen du er! Hva godt trodde du at det ville komme ut av en slik oppførsel? Forresten så synes jeg at du skal droppe den nye kjæresten din. Kunne du tenkt deg selv å være sammen med en sopm hellere vil ha en annen? Har du bare litt anstendighet i kroppen så slår du opp med ham og holder deg fra alle menn til du har fått eksen ut av hodet.
Fandenivoldsk Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hjelpe meg.. Signerer siste gjest her. Syns synd både på eksen din og på din nåværende kjæreste som er sammen med ei som er så besatt av eksen ennå. Endret 6. mars 2010 av Fnisu
Gjest Marius28 Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Med den oppførselen din så er det jo ikke rart han gjorde det slutt. Du er eiesyk og trenger hjelp. Snarlig.
Gjest Zienna Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Dette kan ikke være normat!?!?! Nei. Jeg håper du ber fyren om unnskyldning, lar han være i fred, og tenker over om dette er tendenser som preger andre situasjoner i livet. Og ja, jeg ville definitivt oppsøkt profesjonell hjelp.
Gjest Maxtor Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 Hva er dette for slags puse svada svar dere gir TS?? Helvete heller soffy, du skal takke de høyere makter for at du er født med fitte og dermed tilhører det rette kjønn. Hadde du vært mann med den atferden du beskriver ville du vært diagnostisert som en farlig psykotisk jævel, vært buret inn, straffet og dømt til å holde en definert avstand til din eks. Stempelet "koneplager" ville fulgt deg resten av livet. Skamme deg er det du skal gjøre, du er en idiot som ikke bare trenger terapi men også rettsforfølgelse! Signerer også denne. Du tråkket laaangt over grensen.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #12 Skrevet 6. mars 2010 Skaff deg hjelp og hold deg langt unna den mannen!
Anglofil Skrevet 6. mars 2010 #13 Skrevet 6. mars 2010 (endret) Om det er eksen som slo opp kan jeg vel skjønne følelsene dine, selv om du gikk over streken. Synes derimot at en del overdriver her, jeg har ikke tenkt til å dømme deg, jeg hadde nok også blitt rimelig fortvilt og en smule "hysterisk" om den jeg elsket fant seg en ny dame. Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å se den man er glad i finne en annen. Men, det betyr derimot ikke at du kan fortsette slik, og handle på denne måten. Det var og er galt av deg, til tross for disse sterke og vonde følelsene. Du har kjæreste nå, men det virker som du ikke tenker på han i dette, og det synes jeg nesten er verre. Kjæresten din fortjener din fulle oppmerksomhet, ellers synes jeg egentlig du bør komme deg vekk og få "orden" på følelsene dine. Din nåværende kjæreste fortjener en som har tatt et oppgjør med fortiden, og som ikke har følelser for eksen sin, ikke på den måten du viser ihvertfall. Mvh Yvonne Endret 6. mars 2010 av Yvonne
I Grosny Skrevet 7. mars 2010 #14 Skrevet 7. mars 2010 Jeg synes egentlig du virker normal. Kjærlighetssorg er hardt og vondt, og gjør at det er mange som blir klin gærne. De fleste er mye kaldere enn deg og klarer å ligge unna x. Det håper jeg du vil klare også. Jeg håper du kan klare å finne teknikker til å kjøle deg ned når det koker over. Kanskje det hjelper å ta hundre armhevinger og en løpetur. Jeg er spent på hvordan det går med deg og T. Husk at T faktisk er på laget ditt, og støtter deg. Det er godt å ha en å være glad i.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #15 Skrevet 7. mars 2010 Kjærlighet kan gjøre at både menn og kvinner oppfører seg slik: ukontrollert og med psykisk avvikende atferd. Sterk kjærlighet til en person kan få en til å gå helt an hengslene. Kjærlighet kan få folk til å drepe i sjalusi. Det er sterke følelser i sving. De fleste, spesielt i Norge, klarer å kontrollere seg, fordi nordmenn er så praktiske. Men ellers i verden forstår man denne typen oppførsel. Men den er ikke spesielt sjarmerende.
Bambimor Skrevet 7. mars 2010 #16 Skrevet 7. mars 2010 Kjærlighet kan gjøre at både menn og kvinner oppfører seg slik: ukontrollert og med psykisk avvikende atferd. Sterk kjærlighet til en person kan få en til å gå helt an hengslene. Kjærlighet kan få folk til å drepe i sjalusi. Det er sterke følelser i sving. De fleste, spesielt i Norge, klarer å kontrollere seg, fordi nordmenn er så praktiske. Men ellers i verden forstår man denne typen oppførsel. Men den er ikke spesielt sjarmerende. De fleste har vel opplevd å ha sterk kjærlighet til en person, men å si at det er pga sterke følelser som er i sving er svada. Det er fordi hun ikke klarer å kontrollere seg. Hun trenger hjelp, for dette er rimelig sykt
Gjest Maxtor Skrevet 7. mars 2010 #17 Skrevet 7. mars 2010 Hadde en mann slått en dame i ren sjalusi og nektet å gå, så ville det sett som en ekstrem og voldelig situasjon. Bare fordi kjæresten kunne håndtere voldstendensene hennes gjør det ikke greit.
LitaPia Skrevet 7. mars 2010 #18 Skrevet 7. mars 2010 Hadde en mann slått en dame i ren sjalusi og nektet å gå, så ville det sett som en ekstrem og voldelig situasjon. Bare fordi kjæresten kunne håndtere voldstendensene hennes gjør det ikke greit. signerer.
Gjest soffy Skrevet 7. mars 2010 #19 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har snakket med han nå og bedt om unnskydning. Vi ble enige om å ikke snakke sammen på en lang stund. Han tilgav meg heldigvis. Selvom jeg vet at jeg ikke fortjener det. Jeg skal skaffe meg hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #20 Skrevet 7. mars 2010 Du sier han har holdt deg på gress siden jul. I så fall fortjente han alt han fikk og det var synd du ikke fikk inn en fulltreffer så han havna på akutten! Måtte nydama gi ham en runde med antibiotika og klor! *hmf* Hva skal du med en så gjennomført dritt som gjør slutt og siden bruker deg som underholdning til han finner noe nytt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå