Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker primer under og pudder over foundation jeg bruker nå, men synes ikke den holder lenge nok. Jeg vil ha en foundation som virkelig holder i time etter time uten å falme eller smitte av. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får ofte det man betaler for når det gjelder hudpleie og sminke. Du skriver ikke hva du bruker nå, men det kan være at kvaliteten på produktene du bruker er dårlig. Dersom du har fet hud kan det gjøre at foundationen forsvinner fortere. Det er veldig viktig med sminke som passer din hudtype.

Jeg er veldig fornøyd med ID sin matte-foundation, den sitter godt på meg, spesielt dersom jeg bruker primer under (bruker ModelCo sin, funker bra for meg), og mineral veil over for å sette sminken; dette øker holdbarheten. Jeg sprayer også lett over huden med en fuktspray etter å ha påført sminke, også dette gjør at jeg synes sminken sitter bedre.

Lykke til :)

Skrevet

Dior Forever flytende foundation er bra og sitter veldig godt, Double Wear fra Estee Lauder også. Guerlain har en relativt ny foundation som reklamerer med ekstrem holdbarhet, som skal være veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...