Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har prøvd meteorites pudder fra Guerlain? Sto og kikket på den boksen med pudderkuler i forskjellige farger i parfymeriet i dag, og ble så fristet, men vil ikke kjøpe det hvis det bare er innpakningen som er fin. Er det bra? Er det kompakt pudderet i samme serie noe bra? Det kunne jo vært praktisk å ha noe som fikk plass i veska også kanskje. Jeg så også på primeren med rosa kuler i flaske, som var nesten like fristende. Er disse produktene noe mer enn bare pynt på baderomshylla? Jeg lar meg lett lure av lekker innpakning, og har gjort flere dyre feilkjøp på grunn av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også en sucker for fin emballasje, for meg betyr emballasjen noe, det har noe med luksusfølelsen å gjøre. Men produktene du spør om fra Guerlain er langt mer enn bare eyecandy. Primeren er kjempebra, den ga huden en fin glød, føltes veldig bra på huden, fikk makeupen til å holde leenge, jevnet ut, og ga meg ikke kviseutbrudd. Pudderet, det i form av kuler, er fantastisk, har nettopp kjøpt det på nytt- det er lysreflekterende og gir huden glød og et diskrét skimmer, ikke for mye til hverdagsbruk, men nok til å få huden til å se utrolig bra ut. Det jevner ut hudtonen litt, setter makeupen, og er drøyt i bruk. Har ikke prøvd den pressede varianten, men har lyst, det skal være veldig bra det også.

Produkter fra Guerlain er ikke budsjettvennlige, både primeren og pudderet er relativt dyre, men de er verdt det. :)

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg snokleser stadig i shoppingdagboka til Quirky, og måtte bare prøve Meteorites etter å ha lest hvordan hun skryter av det der. :sjarmor: Det er et sånt produkt jeg alltid kikker på når jeg er innom parfymerier, rett og slett fordi det ser lekkert ut! Men den relativt stive prisen har gjort at jeg har styrt unna. Inntil nå.. og selv om jeg ikke har hatt det så lenge, så er jeg overbevist! :rødme: Helt klart et av mine nye favorittprodukter. Det lukter godt, ser som sagt fancy ut, og ikke minst, det gir et kjempe fint resultat!

Så, takk til Quirky! :fnise:

Skrevet
Jeg snokleser stadig i shoppingdagboka til Quirky, og måtte bare prøve Meteorites etter å ha lest hvordan hun skryter av det der. :sjarmor: Det er et sånt produkt jeg alltid kikker på når jeg er innom parfymerier, rett og slett fordi det ser lekkert ut! Men den relativt stive prisen har gjort at jeg har styrt unna. Inntil nå.. og selv om jeg ikke har hatt det så lenge, så er jeg overbevist! :rødme: Helt klart et av mine nye favorittprodukter. Det lukter godt, ser som sagt fancy ut, og ikke minst, det gir et kjempe fint resultat!

Så, takk til Quirky! :fnise:

Ikke takk meg, overfør 500 kr til meg i stedet- er det ikke det sminkebloggerne tar for å gi råd for tiden? :fnise:

Mer seriøst: glad for at jeg kunne hjelpe. :) Og tenk at noen faktisk lar seg påvirke av ramblingen min, jeg føler meg beæret. :D

Apropos lukten Vampen nevnte at hun liker- glemte å nevne at det dufter relativt sterkt, ikke alle liker den. Men jeg synes den forsvinner kort tid etter påføring, og den plager ikke meg.

Gjest Vampen
Skrevet
Ikke takk meg, overfør 500 kr til meg i stedet- er det ikke det sminkebloggerne tar for å gi råd for tiden? :fnise:

Mer seriøst: glad for at jeg kunne hjelpe. :) Og tenk at noen faktisk lar seg påvirke av ramblingen min, jeg føler meg beæret. :D

Apropos lukten Vampen nevnte at hun liker- glemte å nevne at det dufter relativt sterkt, ikke alle liker den. Men jeg synes den forsvinner kort tid etter påføring, og den plager ikke meg.

Hehe, selvfølgelig kjære deg, som student er man som kjent stinn av gryn, så bare sleng over kontonummer. :fnise: Jeg lar meg villig påvirke når det gjelder sminkegreier, jeg tror rett og slett jeg er utstyrt med dårlig impulskontroll, så det blir neppe siste gang. :lur:

Når det gjelder lukta legger jeg ikke merke til et par minutter etter påføring.. det er mer i det man åpner boksen, og for min del gir det en følelse av luksus. :jepp: Det blir litt som solpudderet til Too Faced som lukter sjokolade. Det lukter god sjokolade når jeg åpner den, men jeg tror ikke jeg går rundt med et ansikt som lukter sjokolade av den grunn.. håper jeg! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner ikke hypen med de pudderkulene. For meg gjør det ikke noe annet enn hvilket som helst annet transparent pudder. I tillegg utstår jeg ikke den kraftige laveldellukta. (Jeg kjøpte det på SN, så jeg kunne ikke lukte på det først). Men drøyt er det.

Gjest Gjest
Skrevet

:fnise: Fristet til å prøve de pudderkulene. Er det for mye skimmer i det til en "kjerring" på 36 år, hva tror dere?

Å Quirky gi meg kontonummeret ditt hvist du er en av de som svarer :fnise:

Jeg klarer ikke å tenke selv skjønner du, all min pudderfantasi og drømmer er i dine hender :fnise:

Ja for du har vel en blogg, å alle bloggere kan vel ta betalt for å anbefale produkter, når en spesiell blogger gjør det :fnise:

Dette var bare en lørdags spøk.....håper dere forstår.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd primeren, men har veldig lyst! Den er god altså? Kunne den fungert under mineralsminke tror dere?

Kule-pudderet derimot har jeg, og elsker det! Bruker fargen 02 - Fresh pink, og det får meg til å føle meg helt fantastisk! Akkurat passe farge og glød. Bruker det hovedsakelig i kinnene, men bruker "restene" på børsten kjapt over nesen, haken og pannen, og er storfornøyd med resultatet :) Lukten er god synes jeg, litt sterk, men den gir seg så fort pudderet ligger på huden, så det er ingen problem! Og at boksen er ufattelig flott er jo bare en bonus - gir ekstra luksusfølelse når man bruker det.

Til Gjest på 36 år over: Nei jeg tror ikke det er for mye skimmer for deg, det skimmeret som er i pudderet er veldig diskret, mer glød enn glitter, om du skjønner. Tror nøkkelen er å bruke det riktig; bruk litt om gangen og bygg til ønsket resultat i stedet for å risikere å få for mye på, så er det absolutt et kjempegodt produkt :)

Anbefales!

Skrevet

Jeg er ikke så glad i Guerlain Meteorites, virker som huden min reagerer på de, og jeg får en slags utslett, også liker jeg ikke lukten. Som det var nevnt her før, de lukter ganske sterkt! har ikke prøvd primeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...