Gjest wiwiwao Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 (endret) Har dere forslag til renser og fuktighetskrem? Jeg sliter med voksne akne (er i midten av 20 årene), eller rettere sagt, hormonelle kviser, siden det dukker opp 2-3 store under eggløsning og under mens Jeg bruker en ansiktsvask som jeg er fornøyd med, men jeg tar gjerne imot tips om andre. Jeg bruker Dermalogica sin Active Moist, og har gjort det i 2 år og er fonøyd. Men har lyst til å prøve noe nytt. Føler at utbruddene blir verre når det er kaldt, men bedre når det er varmt. Men jeg er følsom for sol (soleksem). Bruker Differin mot kviser og går på Tetralysal kur. Ansiktet mitt uten sminke klarer jeg lenger ikke å se på... har begynt å få pigmentflekker i huden og små rynker rundt øynene. Har også noen røde/brune akne arr og 'huller' i ansiktet. Huden blir fet utover dagen så jeg bruker Clinique sine blotting paper og de funker bra. Får ikke utbrudd av de. Bruker Jane Iredale Pressed foundation og Disappear concealer. Har en del hudormer i ansiktet også. Noen som kan hjelpe meg? Endret 6. mars 2010 av wiwiwao
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Prøv Babor Hy-Öl + phytoactive combination eller reactivating. (combination for kombinert/fet hud), reactivating- for stresset hud- må se selv, hva du synes du har. Eller Babor Cleansing Gel&Tonic 2in1 som er for fet/aknehud. Av fuktighetskrem har babor massse å velge fra- moist intense som gir bare fukt, eller noe for kombinert hud eller problemhud- gå til hudpleiesaong og få hjelp Men synes de er virkelig goe produkter, bruker de selv og.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Blir vel ikkje populær no men ej e 37 år og alltid vore plaga men kviser/acne.. store, vonde og stygge! Prøvd både dyre produkt hos hudpleier og reseptbelagte kremar hos hudlege.. ingenting hjalp. Var desperat og bestilte Pro activ solution på TV shop,og har brukt det no i 6 veker, og kan med handa på hjerte sei at ej ikkje he fått ei einaste ny kvise etter dette. Skal ha mensen no rett over helga og ingen kviser på vei:) Har eindel arr som sjølsagt er som før men utrulig deilig å ikkje ha kviser! Om dette vil fortsette gjenstår å sjå. Har ikkje hatt bivirkninga heller, men har ei hud som tåler mykje,tørka ikkje ut av Skinoren, Aberela heller ej..
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Blir vel ikkje populær no men ej e 37 år og alltid vore plaga men kviser/acne.. store, vonde og stygge! Prøvd både dyre produkt hos hudpleier og reseptbelagte kremar hos hudlege.. ingenting hjalp. Var desperat og bestilte Pro activ solution på TV shop,og har brukt det no i 6 veker, og kan med handa på hjerte sei at ej ikkje he fått ei einaste ny kvise etter dette. Skal ha mensen no rett over helga og ingen kviser på vei:) Har eindel arr som sjølsagt er som før men utrulig deilig å ikkje ha kviser! Om dette vil fortsette gjenstår å sjå. Har ikkje hatt bivirkninga heller, men har ei hud som tåler mykje,tørka ikkje ut av Skinoren, Aberela heller ej.. 6 uker er ikke så lenge. Om noen måneder kan det ende at huden din forverrer seg i form av feks flassende hud, mer utbrudd o.l. Er sjeldent man hører skyt av disse produktene av noen som har brukt de i et år for å si det slik.
Gjest wiwiwao Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg kjenner at huden er ru (ujevn,nupper o.l) og litt tørr i visse partier selvom jeg har fet hud. Kan det være rensekremen min? Huden føles stram etter rensekremen. Eller er det pga været? Huden gløder ikke og ser ikke 'glatt' ut. Jeg røyker ikke, drikker ikke og spiser lite søtt/junk... rådløs er jeg... jeg har md formulation facial cleanser m/ glycolic compound og Dermalogica ultracalming cleanser liggende hjemme. Tenkte jeg skulle begynne å bruke de igjen. Endret 8. mars 2010 av wiwiwao
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Det e mulig det men har ikkje tenkt å slutte pga kanskje misfornøgd om 1 år..Kvisefri for første gang på 20 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå