Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Hei! Jeg er en mann på 38 år. Samboeren min over 5 år har bestemt seg for å gå fra meg. Hun har etablert et nytt forhold før hun fortalte meg at det nå var slutt, og at beslutningen var endelig. Jeg har nok kommet til at alt i alt er det greit nok. Det at vi har barn sammen gjør det selvfølgelig noe mer vanskelig og komplisert. Når jeg ser tilbake har hun over disse årene vært utro ved flere anledninger. Ved ett tilfelle mens jeg satt hjemme med med en baby på ett år. Er det noen som har noen tanker om hva som får en person til å gjøre slike ting? Jeg trodde det alltid var oss menn som var ute på vift, og kunne oppføre seg uansvarlig ift felles hjem og familie...
Gjest Gjest_monalisa_* Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Jeg må si jeg ikke kan fatte å begripe at det går ann å være så stygg og feig mot en menneske! Jeg kunne skrevet flere sider om det,(bla. fordi jeg har opplevd det selv) Men det skal jeg heller lavær å gjøre. Jeg vet selfølgelig ikke hvordan deres situasjon har vært, men hvis det er pga. mange problemer, så bør de være så tøff å slå opp først!! Men når det er sakt, så tror jeg det er mange flere kvinner enn du tror som oppfører seg DESSVERRE! Men tatt igjen mannfolka tror jeg neppe :gjeiper:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Hei! Jeg er en mann på 38 år. Samboeren min over 5 år har bestemt seg for å gå fra meg. Hun har etablert et nytt forhold før hun fortalte meg at det nå var slutt, og at beslutningen var endelig. Jeg har nok kommet til at alt i alt er det greit nok. Det at vi har barn sammen gjør det selvfølgelig noe mer vanskelig og komplisert. Når jeg ser tilbake har hun over disse årene vært utro ved flere anledninger. Ved ett tilfelle mens jeg satt hjemme med med en baby på ett år. Er det noen som har noen tanker om hva som får en person til å gjøre slike ting? Jeg trodde det alltid var oss menn som var ute på vift, og kunne oppføre seg uansvarlig ift felles hjem og familie... Når en person er utro skylles det oftest 2 basale problemstillinger: 1) Forholdet en er i dekker ikke alle behov og en er begynt å tvile på om en vil være i det hele livet 2) en har funnet en ny som en er mer interessert i, tenner mer på, evnt er blitt forelsket i. Når det gjelder jenter kan de være like ofte utro som gutter men med jenter er det oftere mer følelser og mangel på følelser i det forholdet en er i som får de til å bli utro. I mine øyne er det farligere for en mann som blir bedratt for jentene mener mer med utroskapen enn det gutter gjør. Det skal mye til at en jente som nettopp har fått et barne å være utro. Til slutt. Du sier jo selv at "Jeg har nok kommet til at alt i alt er det greit nok." Så da var ikke alt som det skulle være mellom dere..... Lykke til med neste valg!
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Når en person er utro skylles det oftest 2 basale problemstillinger: 1) Forholdet en er i dekker ikke alle behov og en er begynt å tvile på om en vil være i det hele livet 2) en har funnet en ny som en er mer interessert i, tenner mer på, evnt er blitt forelsket i. Når det gjelder jenter kan de være like ofte utro som gutter men med jenter er det oftere mer følelser og mangel på følelser i det forholdet en er i som får de til å bli utro. I mine øyne er det farligere for en mann som blir bedratt for jentene mener mer med utroskapen enn det gutter gjør. Det skal mye til at en jente som nettopp har fått et barne å være utro. Til slutt. Du sier jo selv at "Jeg har nok kommet til at alt i alt er det greit nok." Så da var ikke alt som det skulle være mellom dere..... Lykke til med neste valg! Spør du meg så høres hun ut som en skikkelig bitch. Av verste sort. Dessverre finnes det noen av den typen der ute. Bare sørg for å ikke komme i nærheten av slike etter at du har fått erfaring med en. De går til grunne av seg selv, heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå