Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.start.no/quiz/2002/01/24-4774.html

Hvem er ditt stil-ikon?

Jeg fikk:

Ditt ikon er Sarah Jessica Parker

En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold.

Pent kommentert av min kjære at det var helt rett! Bortsett fra den første setningen, og den siste kommentaren om å komme ut av det med elegansen i behold :o :o :roll::roll:

..og dette skal man elske og være glad i!!!!! :ler::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er tredje gang i løpet av noen få uker...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones

En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.

:o har tatt denne testen før, men da ble jeg Gwyneth eller hva nå hun heter, men men ikke verste damen jeg kunne ligne på da :sjarmor:

Skrevet

:hjerter: Ditt ikon er Madonna

Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter. :hjerter: :rosasmil:

Skrevet

Har ikke tatt den før jeg heller. Fikk dette resultatet:

Ditt ikon er Gwyneth Paltrow

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.

vel vel :roll:

Skrevet

Ditt ikon er Macy Gray

Du liker å la klærne uttrykke din egen personlighet og kler deg derfor litt på siden av motebildet. Spektakulær, men aldri vulgær. Farverik og forfriskende.

Skrevet

Ditt ikon er Macy Gray

Du liker å la klærne uttrykke din egen personlighet og kler deg derfor litt på siden av motebildet. Spektakulær, men aldri vulgær. Farverik og forfriskende.

Skrevet

Har heller ikke tatt den før...

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.

Veeeeeellllll...

Skrevet

Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones

En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.

Akk, ja, Hadde ikke vært dumt å ligne den damen, nei.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ditt ikon er Drew Barrymore

Søt og vimsete, med en sexy side. Du er feminin uten å være jålete, følger moten, men personligheten overstråler klærne.

Skrevet

Skrevet

Ditt ikon er Drew Barrymore

Søt og vimsete, med en sexy side. Du er feminin uten å være jålete, følger moten, men personligheten overstråler klærne.

:lol:

Skrevet

Sarah J. Parker

Jeg vet ikke noe om SJP , men jeg ser for meg kråka i Sex and the City :hår: :kvalm:

Må vist endre stil og det fort som f...

Hilsen Trille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...