Pusill Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg vurderer å kjøpe denne pennen.Har den noe for seg,eller er det bare "humbug"?Hvordan skal den i såfall brukes? Neglene mine blir lange(inntil en hviss lengde,de er tørre,myke,og fliser seg lett og brekker.Ellers blir jeg glad for erfaringer fra dere som har prøvd denne,eller andre produkter for dere som har samme negletype som meg.
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Jeg bruker den og synes den er god. Lett konsistens, og lukter svakt av lavendel. Jeg påfører et strøk langs neglebåndene og masserer den godt inn før jeg legger meg om kvelden, og noen ganger i løpet av dagen også, dersom jeg kommer på det. At neglene vokser fortere av den må jeg innrømme å ikke ha merket noe særlig til, men neglebåndene får fuktighet, og ser penere ut, og neglene føles sterkere, og har ikke like lett for å dele seg og flise seg. Den er ikke så dyr i innkjøp, så det er absolutt verdt et forsøk. Negleforsterkerene fra samme merke er veldig gode, og jeg er helt avhengig. Bruker den som er gjennomsiktig rosa, enten alene, eller som overlakk hvis jeg bruker farget neglelakk. Har også den som er gjennomsiktig blå, og den er også veldig god, men den er litt blå når man har den på også, og det liker jeg ikke; funker kun hvis jeg har mørk neglelakk under, for da synes det ikke. Den ene er for myke negler, den andre for sprø og skjøre negler om jeg ikke husker feil, men husker ikke hvilken som er hvilken. Ellers noe som har funket bra for mine negler er å ta vitamintilskudd og omega 3, samt å bruke en fet håndkrem om natten, og en lettere om dagen. For meg er det i alle fall slik at når jeg er flink å bruke fuktighetskrem på hendene blir neglene penere og sterkere. Lykke til
Pusill Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 Jeg bruker den og synes den er god. Lett konsistens, og lukter svakt av lavendel. Jeg påfører et strøk langs neglebåndene og masserer den godt inn før jeg legger meg om kvelden, og noen ganger i løpet av dagen også, dersom jeg kommer på det. At neglene vokser fortere av den må jeg innrømme å ikke ha merket noe særlig til, men neglebåndene får fuktighet, og ser penere ut, og neglene føles sterkere, og har ikke like lett for å dele seg og flise seg. Den er ikke så dyr i innkjøp, så det er absolutt verdt et forsøk. Negleforsterkerene fra samme merke er veldig gode, og jeg er helt avhengig. Bruker den som er gjennomsiktig rosa, enten alene, eller som overlakk hvis jeg bruker farget neglelakk. Har også den som er gjennomsiktig blå, og den er også veldig god, men den er litt blå når man har den på også, og det liker jeg ikke; funker kun hvis jeg har mørk neglelakk under, for da synes det ikke. Den ene er for myke negler, den andre for sprø og skjøre negler om jeg ikke husker feil, men husker ikke hvilken som er hvilken. Ellers noe som har funket bra for mine negler er å ta vitamintilskudd og omega 3, samt å bruke en fet håndkrem om natten, og en lettere om dagen. For meg er det i alle fall slik at når jeg er flink å bruke fuktighetskrem på hendene blir neglene penere og sterkere. Lykke til Takker hjertligst for svar:-)Er under og overlakkene fra Alessandro bra?Har de neglelakker?
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Jeg synes de er kjempegode! Og ja, de har neglelakker som også er fantastiske; god kvalitet, lett å legge, riktig konsistens og passe stor børste + lang holdbarhet - ett av mine favorittmerker innen neglelakk og neglepleie. Så forresten den andre tråden du laget om "bobler" i neglelakken - har aldri opplevd dette med Alessandro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå