leon85 Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Det er ei venninne jeg begynner å like. Hun har type, og det er neppe gjensidig. Burde jeg si at jeg desverre begynner å like henne litt for godt og kutte der, eller bare trappe ned på kontakten gradvis? Hvis du hadde en venn som var interessert i deg, men du ikke følte det samme, hva ville du ha foretrukket? Noen med erfaringer fra lignende situasjoner? Jeg er glad i henne og vil gjerne beholde vennskapet.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Jeg tror det er lurt at du holder litt avstand, sånn at følelsene forhåpentligvis dabber litt av. Det er jo kanskje dumt å si noe med en gang, for da kan vennskapet være ødelagt for alltid. Prøv iallefall en periode, la være å ta initiativ til å møtes, vær som før når hun tar kontakt, men prøv å ikke takk ja til invitasjoner der dere to er alene før du har fått kontroll på følelsene!
leon85 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 Hmm, ja. Får prøve på det da. Håper det går over fort! Hadde det vært en hvem som helst annen hadde jeg helt sikkert bare sagt det, siden jeg synes det er bedre å få en avklaring uansett utfall, enn å leve i uvisshet og usikkerhet. *frustrert*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå