Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Skal sende meldekort for første gang i dag, og ble usikker på side 2, der man skal fylle inn timer. Jeg jobber 40%, og skriver da inn timene jeg jobber, men skal jeg krysse av på tiltak/kurs/utdanning de dagene jeg har vært på jobb, eller gjelder ikke det meg siden jeg jobber...?
Østlandet Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Skal sende meldekort for første gang i dag, og ble usikker på side 2, der man skal fylle inn timer. Jeg jobber 40%, og skriver da inn timene jeg jobber, men skal jeg krysse av på tiltak/kurs/utdanning de dagene jeg har vært på jobb, eller gjelder ikke det meg siden jeg jobber...? Du skal IKKE krysse av for dette, da du er på vanlig jobb. Det er ment om du har vært på kurs, tiltak...osv i regi av NAV som oftest. Og du er jo i vanlig betalt jobb, den tiden.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Du skal IKKE krysse av for dette, da du er på vanlig jobb. Det er ment om du har vært på kurs, tiltak...osv i regi av NAV som oftest. Og du er jo i vanlig betalt jobb, den tiden. Ts her. Jeg prøvde å sende inn uten å krysse av, men da fikk jeg bare feilmelding og oransje stjerne ved avkryssningsboksene fordi jeg hadde skrevet timer, men ikke valgt dager. Så da prøvde jeg å krysse av de dagene jeg hadde jobbet, og da fikk jeg sendt inn! Så da regnes nok jobb også som tiltak!
Østlandet Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Ts her. Jeg prøvde å sende inn uten å krysse av, men da fikk jeg bare feilmelding og oransje stjerne ved avkryssningsboksene fordi jeg hadde skrevet timer, men ikke valgt dager. Så da prøvde jeg å krysse av de dagene jeg hadde jobbet, og da fikk jeg sendt inn! Så da regnes nok jobb også som tiltak! Jeg har nå sjekket med en som er i nesten akkurat samme situasjon som deg. (er tilfeldigvis her nå) Vi har vært inne og sett på tidligere meldekort. Jeg mener fortsatt mitt forrihge svar er riktig. Men mulig vi snakker forbi hverandre? På en av sidene der er det 5 spørsmål. 1. Har du vært i arbeid.....(Her svares ja) 2. Ang kurs, utdanning... Spørsmålet du nevnte i første innlegg. (Her svares nei) 3. (Her svares nei) 4. (Her svares nei) 5. Spørsmål om du fortsatt skal være arb.søker...etc (Her svares ja) Går ut fra at du svarte JA på punkt nr 1.? Hun jeg har ved siden av meg nå svarer altså nei på kurs utdanning...osv og har gjort det hele tiden. Fordi hun ikke har deltatt på dette. Men jeg skjønner som sagt ikke helt ditt siste innlegg, da du sier du har krysset av for dager du har jobbet og blander dette med kurs tiltak? Men, det kan jo være meg som har litt vondt for det i dag da. Uansett, så håper jeg du får det du har krav på, uten trøbbel.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Ja her snakker vi forbi hverandre! For jeg mente egentlig på side 2, etter at du har fylt inn alle de spørsmålene der, så kommer man til en side hvos manskal skrive antall timer pr dag. Og under hver dag, så er det et sted man kan krysse av hvis man har vært på tiltak osv. Og for å få lov til å sende inn, så måtte jeg krysse ja på de dagene jeg hadde satt opp timer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå