Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Hei folkens! Nå er pundet på lave 8,88 kr, så tenkte jeg skulle shoppe litt! Trenger en ny håndkrem, har sensitiv hud, får fort eksem om jeg tørker ut. Har sett på Burt's Bees, L'occitane og REN, noen som kan anbefale noen av disse? Ellers om folk har noen musts til kroppen, er det bare å anbefale! Har nettopp bestilt meg Redken shampoo og balsam, k-pak kur. Bruker MD i ansiktet, og det er dessverre for dyrt i de engelske nettbutikkene, selv om pundet er billig... Men shower gel, body lotions, og slike ting har jeg enda ingen favoritter, så kom med tips!
Aryia Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Showercream Bodylotion Showergel Det jeg kommer på i farta.. Aner ikke noe om håndkremene fra de merkene du nevner, men jeg liker veldig godt andre ting fra L'occitane, så godt mulig at håndkrem der fra er en vinner. Skal kjøpe det selv når lønna kommer
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Aryia, takk for tips! Hadde akkurat bestilt den bodylotionen du anbefalte! Driver nå og vurderer om jeg skal bestille showergelen fra decleor eller ikke... hm...
Gjest Amarena Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 A-Derma Exomega Cream er super, særlig for tørre hender som også har en tendens til å "sprekke". Den er uten parfyme, fargestoffer og parabener, og jeg er i hvert fall veldig fornøyd med den. Den er relativt drøy i bruk, trekker raskt inn og føles ikke fet på huden. http://www.allianceapotek.no/index.cfm?oa=...amp;category=74
Lykkelitenen Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Selv er jeg veldig glad i disse: mama mio shower cream dusj olje (ikke like god ssom den over, men lukter nam og ligger ikke langt unna) håndkrem i samme merket, også veldig god til tørre hender! skrubb med masse gode fettstoffer, super til vinterhuden bodybutter i samme merke, veldig god til hud som er tørr og flassette
Lisama Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Kan virkelig anbefale deg håndkremen fra REN hvertfall, har ikke rpøvd de andre Der får du masse for pengene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå