Gjest Torkil Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Har vært ungkar i noen år nå, og har under tiden hatt mange damer for "opplegg". Spesielt asiatiske Hva synes menn her, er det ikke best å være single??!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Nå har ikke jeg hatt interesse for asiatiske jenter men norske. Har vært single det meste av livet (er 32) men har aldri hatt problemer med å treffe jenter. Har nok hatt noen flere enn hva som er normalt vil jeg tro og jeg trives ihvertfall veldig godt med tilværelsen. Så single er bra :-)
Gjest Elijah Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Best? Jeg personlig har vært singel i 25 år uten noe seriøst forhold og jeg trivst egentlig med det, selv om jeg lurer på om jeg går glipp av noe en gang i blant. Men om det er best? Det er vanskelig å si. Det er forskjellige grunner til at jeg ikke er i et forhold nå, men det betyr ikke at jeg ikke er interessert i et på sikt. Å ha mange damer uten å forplikte seg kan sammenlignest med å svømme på havoverlaten. Man ser mye vakkert, solen skinner og det er alltid noe nytt å se og oppdage. Men er man ikke interessert i å svømme ned til havdypet og utforske livet der, får man aldri sett skjønnheten som skjuler seg der og man finner kanskje heller aldri den store skatten. Hmmmm....kanskje jeg burde dukke under snart. Eventuelt begynne med poesi :rødme: Tror jeg holder meg på overflaten en stund til
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Nå er ikke jeg mann da, men har bare noe jeg vil skrive: Hvis dere bare er ute etter useriøse forhold med mange damer, så kjør på (men vær ærlige om det, å såre jenter (og gutter så klart) og gi den falske forhåpninger er bare slemt) Men, dersom dere er ute etter et forhold så er det ikke så lurt å briefe med mange damer. Noen tiltrekkes av "åh, han er populær!", men de fleste seriøse jenter tar avstand fra slike gutter. Jeg holder meg alltid unna gutter jeg vet har eller har hatt mange damer. Å ha mange damer er nok gøy der og da, men det kan ødelegge den dagen man vil ha noe seriøst og drømmejenta ikke vil ha deg fordi hun er redd du er useriøs mot henne og. Hilsen festbremsen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå