Gjest Dilletante Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Når man har vært sammen e stund f.eks 2 år. Og man står foran den store terskelen det er å Forlove/Flytte sammen. Skal man da stå der helt uten tvil for at det skal være rett, eller skal man satse, selv med litt tvil i magen? Noen som har erfaringer meninger?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Man bør vente til man er sikker. Jeg venter nå på at kjæresten skal føle seg klar.. Det er tungt å selv føle seg klar når partneren ikke er det, men herregud, man kan da ikke tvinge noen til noe de er usikre på.
*Numi* Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Jeg vil si det kommer an på hva som er grunnen til at man tviler i utgangspunktet. Sånn generelt sett synes jeg ikke man er klar hvis man tviler, men av og til kan det jo lønne seg å bare hoppe i det, og se hva som skjer.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har vært i forhold før da jeg har vært usikker og tvilt. Og da har det vist seg at det forholdet ikke var rett for meg. Nå er jeg sammen med en som alt virket helt riktig med, og da tvilte jeg ikke i det hele tatt på å flytte sammen. Råder deg til å følge magefølelsen, og føles det ikke riktig så er det nok ikke det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå