Gjest TS Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 for to uker siden hadde jeg en ONS. ser han en gang i uka på skolen.. jeg virka nok ganske uinteressert uka etter, for er litt sjenert så jeg overså han bare. men egentlig er jeg ganske interessert! burde jeg ta kontakt med han nå, eller er løpet kjørt iom at jeg ikke har hørt noe fra han siden? synes det er litt skummelt å risikere å ble avvist, men hadde nok prøvd om det ikke var for at jeg ser han hver uke.. hvordan hadde du reagert om en ONS hadde tatt kontakt etter 2 uker og foreslått å møtes?
Gjest Elijah Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Jeg hadde blitt veldig glad Tenk så mange potensielle forhold som går i vasken hver dag fordi begge er usikre og redde for å ta initiativ? La oss høre hvordan det går
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Eg er kvinne. Om eg var interessert hadde eg blitt veldig glad. Om eg ikkje var interessert hadde eg vel funne ein måte å formidla det på. Som med så mykje anna tenkjer eg at det er jo betre å prøve enn å gå og lure. Kva har du å tape? Risikoen for å bli avvist er der alltid, men å bli avvist treng ikkje alltid å vere så farleg, den som intet våger osb...
Gjest TS Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Sendte han melding og fikk til svar at han er involvert med en annen. skjønner nå hvorfor vi ikke dro hjem til han, enda han bodde nærmere. nå gir jeg snart opp gutter altså
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Sendte han melding og fikk til svar at han er involvert med en annen. skjønner nå hvorfor vi ikke dro hjem til han, enda han bodde nærmere. nå gir jeg snart opp gutter altså Og hva mer venter du deg av en som er ute etter ONS?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Sendte han melding og fikk til svar at han er involvert med en annen. skjønner nå hvorfor vi ikke dro hjem til han, enda han bodde nærmere. nå gir jeg snart opp gutter altså Den er kjip! Føler med deg:) Skjønner ikke hva han skulle med deg om han var involvert med en annen, jeg hadde blitt ganske såret. Hvertfall dumt når man har forventninger og håp:/ Greit nok at man i teorien ikke kan ha forventninger til en ONS, men jeg blir likevel litt knyttet og får håp om noe mer, og da er å få en sånn beskjed ganske grusom. Men håper det går bedre med deg nå som du vet hvor du har han, ofte lettere å komme over noe når man blir tvunget til det, istedenfor å gå rundt med håp.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Greit nok at man i teorien ikke kan ha forventninger til en ONS, men jeg blir likevel litt knyttet og får håp om noe mer, og da er å få en sånn beskjed ganske grusom. Da blir vi nødt til å konkludere med at du er teit.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Jo før menn og kvinner lærer seg at ONS sjelden dreier seg om noe mer enn kun sex, desto bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå