Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg liker å gå i dyrehagen. I fjor så gikk jeg i dyrehagen, betalte og gikk rundt. Tenkte jeg ville ta meg en tur i barnehagen i går. Så jeg gikk inn da. Der møtte jeg en lite hyggelig dame. Hun spurte hva jeg gjorde her og sa hun ikke hadder sett meg før. Jeg sa at jeg jeg bare gikk rundt å så. Fant ikke noen jeg skulle betale til så jeg gikk ut i fra at det var åpen dag eller noe. Så spurte jeg om de hadde noen spesielle eller skjelde unger. Da klikket det visst for hende og hun ba meg dra med en gang eller så ringte hun politet. Jeg gikk da. Dette synes jeg er høyst merkelig og jeg tror jeg skal sende en klage til den barnehagen. Man behandler da ikke kunder sånn? Lurer bare på om jeg burde sende inn en klage. Kan komunen gjøre noe med dette? Dere har vel ikke noen barnehager og anbefale. Er litt lei dyrehagen. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur i fengslet også. De er kanskje hyggeligere der? Der har de farlige dyr i bur. Det er vel tryggere også? For i barnehagen så gikk dem fritt. Tror de ansatte blir litt sliten av det. Sikkert derfor dem ikke ville ha flere kunder. Men de kunne jo bare skrive stengt, kunne dem ikke? Eller sagt i fra på en hyggelig måte? Og hva slags fengsler anbefaler dere da? Og sånn ca hvor mye koster det?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Nei, jeg er blodig seriøs. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Hadde jeg vært i USA så hadde jo saken vært grei, da var jo bare å saksøke. Men jeg tror jeg skal sende en klage til komunen for jeg finner meg ikke i å bli behandlet på den måten. Kanskje jeg bare skal boikotte barnrhagen så tjener dem i hvertfall ikke penger på meg.
Gjest Supermimz Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Ta deg en tur ut i sola i stedet for å skrive tull :D
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Trodde ikke barnehager var en plass man bare kan komme når som helst og se?? Skjønner ikke helt. Hva skulle du der å gjøre? Gå rundt å se på alle ungene? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Trodde ikke barnehager var en plass man bare kan komme når som helst og se?? Skjønner ikke helt. Hva skulle du der å gjøre? Gå rundt å se på alle ungene? :klø: Ja. Er det så rat? Folk drar jo i dyrehagen og ser, tar bilde og går rundt og ser på dyra. Noen ganger har de jo skjeldne dyr der også. Men jeg er litt lei dyrehgen så derfor tenke jeg heller å ta en tur i barnehagen. Kunne egentlig tenkt meg å dratt i fengslet også for der har de litt farligere skapninger i bur.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Ja. Er det så rat? Folk drar jo i dyrehagen og ser, tar bilde og går rundt og ser på dyra. Noen ganger har de jo skjeldne dyr der også. Men jeg er litt lei dyrehgen så derfor tenke jeg heller å ta en tur i barnehagen. Kunne egentlig tenkt meg å dratt i fengslet også for der har de litt farligere skapninger i bur. Så du sammenligner dyrehagen med barnehage? Det er ikke det samme.Kanskje du ikke viste det men en barnehage er ikke ment for at folk kan komme og gå for å se på ungene. Ungene er ikke til utstilling. Du virker litt rar.
Gjest Spinell Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Ta deg heller en tur på sykehuset, du! Der er det mye rart å se, og kanskje de snille mennene i hvit frakk kan gi deg en ny trøye, også? En med laaaange ermer, som kan knyttes bakpå ryggen. Og så får du trallala-sukkertøy til kvelds. Det må vel bli en vellykket dag!?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Gjorde du ikke det i fjor også? Eller tenkte du bare på det da
Antlers Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Du trenger ikke oppsøke et fengsel. Har du allerede vært i en barnehage vet du jo sånn ca hvordan det er i norske fengsel. Til forveksling likt, med andre ord.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 Ta deg heller en tur på sykehuset, du! Der er det mye rart å se, og kanskje de snille mennene i hvit frakk kan gi deg en ny trøye, også? En med laaaange ermer, som kan knyttes bakpå ryggen. Og så får du trallala-sukkertøy til kvelds. Det må vel bli en vellykket dag!? Wow, det hørtes jo spennende ut. Også får man gratis klær også. Og godeteri også. Og det er gratis? Har du noen sykehus og anbefale da? Er inngangsbilleten dyr?
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 6. mars 2010 #12 Skrevet 6. mars 2010 Eh okei? Dette må være et kødde innlegg. Ellers burde du oppsøke hjelp snarest!
Gjest hahah Skrevet 6. mars 2010 #13 Skrevet 6. mars 2010 hahah Lenge siden du har gått til psykologen din? eller du er kanskje på perm fra gale huset? Uff- synes nesten synd på deg når du ikke har bedre ting og ta deg til!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #14 Skrevet 6. mars 2010 Jeg syntes dette var et humoristisk og forfriskende innlegg. Hva med en tur i nærmeste "oldis-hage" Kanskje du rekker foringen, les middag. Er ofte ganske facinerende å se en pleier mate opptil flere eldre på samme tid. Er du riktig heldig får du kanskje være med på morroa også.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #15 Skrevet 6. mars 2010 Tror heller du burde ta deg en tur til psykologen jeg. Du virker ikke helt god i hode ditt. Du burde finne på noe å bedrive dagene dine med istedenfor å komme med slike tulleinnlegg. Men for all del hvis du vil ta deg en tur til fengselet så bare gjør det
Hanselot Skrevet 7. mars 2010 #17 Skrevet 7. mars 2010 Troll... Og du har forstått hva ordet troll brukes om i ett debattforum?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #18 Skrevet 7. mars 2010 Og du har forstått hva ordet troll brukes om i ett debattforum? ???
Wonders Skrevet 9. mars 2010 #19 Skrevet 9. mars 2010 vet ik hva torll betyr i denne sammenhengen, men kaller ts for tøysekopp
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2010 #20 Skrevet 25. mars 2010 Skjønner ikke hvorfor du gnåler om fengsel, bare å rane en bank det. Da er veien kort. Inn med en gang. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå