Gjest Sydenfarer Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Vi er 3 kamerater som var på sydentur i fjor. Guttetur eller heisatur kan det sikkert kalles, alltid litt på utkikk etter damer Kun to av oss var på stranda en dag, og kameraten min begynte å bli solbrent spesielt på ryggen. Ingen av oss hadde særlig grunnlag fra solarium eller noe. Uten å tenke over det smurte jeg inn ryggen hans grundig med solfaktor da han spurte om jeg ville gjøre det for han. Da ser jeg to damer som ligger litt lenger bort ser på oss og smiler og ler av oss før de reiser seg og skal gå. Tydelig at de synes dette var morro. De passerer oss og den ene sier noe sånt som "your beach is over there" eller "your beach.....et eller annet". De trodde klart og tydelig vi var homser. Ikke rakk jeg å tenke så jeg fikk svart dem i forbifarten heller. Er det ikke mer som skal til? Blir gutter oppfattet som homser om en smører inn ryggen til den andre med solkrem?
Gjest yojo Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Vi er 3 kamerater som var på sydentur i fjor. Guttetur eller heisatur kan det sikkert kalles, alltid litt på utkikk etter damer Kun to av oss var på stranda en dag, og kameraten min begynte å bli solbrent spesielt på ryggen. Ingen av oss hadde særlig grunnlag fra solarium eller noe. Uten å tenke over det smurte jeg inn ryggen hans grundig med solfaktor da han spurte om jeg ville gjøre det for han. Da ser jeg to damer som ligger litt lenger bort ser på oss og smiler og ler av oss før de reiser seg og skal gå. Tydelig at de synes dette var morro. De passerer oss og den ene sier noe sånt som "your beach is over there" eller "your beach.....et eller annet". De trodde klart og tydelig vi var homser. Ikke rakk jeg å tenke så jeg fikk svart dem i forbifarten heller. Er det ikke mer som skal til? Blir gutter oppfattet som homser om en smører inn ryggen til den andre med solkrem? Jeg hadde ikke reagert på det. Er mye mer fjollete å bli solbrent fordi kameraten ikke kan smøre, for da oppfattes man som homo
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Blir gutter oppfattet som homser om en smører inn ryggen til den andre med solkrem? Det varierer veldig etter hvor du er i verden og situasjonen. Jeg ville ikke ha lurt på det om jeg så den situasjonen. Uansett, ville aldri ha kommentert det!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Vær glad det ikke var din datter du smurte inn. Men fra spøk til alvor. Nei, jeg ville ikke brydd meg. Tror ikke jeg hadde tenkt tanken en gang. Bare sett på det som helt naturlig.
Gjest badenymfe Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Tanken "gay" hadde nok surret gjennom hodet mitt om jeg så to gutter smøre inn hverandre, men det er jo ingen grunn til det egentlig. At folk er praktiske og hjelper hverandre å beskytte seg mot solen er jo bare bra. Men om den ene hadde fått bul på buksa av det ville jeg nok tenkt mitt. Har tidligere sett homser klå på hverandre på badestrand.
Gjest Mann42 Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Ja, det er så gay at det er vanskelig å finne ord. Man må alltid ha med seg smørepike, som kan ta de vanskelige stedene som ryggen. Smørepiken bør være blond og brystfager og gjerne toppløs. Det er alltid salonfeähig å hjelpe smørepiken med ikke bare ryggen, men også lårene og undersiden av puppene, og ellers alt hun ikke når. Når jeg tenker etter, så er det antakelig totalt homo å IKKE gjøre det. Og da BØR man helst ha litt bule i shortsen, ellers er det rett over i manneavdelingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå