Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest MissLee
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt en merkelig følelse i magen i de siste dagene, samt vært uggen rett og slett. Jeg har pcos så det er nesten umulig for meg å vite når jeg har eggløsning.

Uansett, jeg tok en graviditetstest på i går kveld. Sånn Clearblue pluss. Først så var det bare den loddrette streket, men sånn ca 7-8 minutter senere kom det fram en tydelig (men ikke kjempesterk) loddrett blå strek. Veldig forbausende egentlig siden jeg bare tok den testen for å få avkrefte en eventuell graviditet... som vanlig, siden det er sånn det pleier å være. Men jeg har aldri noensinne fått et slikt resultat før, så det ble en veldig følelsesladd natt med grubling...

Så våknet jeg i 0630-tiden og kunne ikke dy med med å ta en ny test... Men denne var negativ. Den vannrette streken var svakere enn vanlig med mange blå prikker litt oppover (ja her gransket jeg streken... :jepp: )

Men negativ altså... Hva vil dette si? At den første testen var bare tull ettersom det tok så lang tid før resultatet kom? Eller at jeg er tidlig i gang med testingen?...

Noen som har erfaringer med disse testene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at den første testen ikke er gyldig fordi det tok så lang tid, men det kan du sikkert lese om i pakningsvedlegget :)

Skrevet

Har kun hørt om graviditetstester som er feil kun en vei og det er når den er negativ,man kan være gravid selv om testen viser negativ,men aldri hørt om at en test er positiv og ikke gravid..ta en ny test om et par dager ;)

Skrevet

Var det samme testen du tok morgenen etter?

Jeg har ikke hørt om CB som har vært falskt positiv, men Quickrespons har jeg hørt om mange som har vært falskt positiv..

Tror bare du burde ta en til test, kanskje en digital? Så får du helt sikkert et bedre svar :)

Gjest MissLee
Skrevet
Var det samme testen du tok morgenen etter?

Ja det var samme test ja. Clearblue pluss altså :) Jeg stusser litt på at den ble positiv ja. Men men. Kan jo være feil med testen sikkert , så jeg har nå bare tenkt at jeg ikke er gravid.. Meeen jeg var på 30 årslag i går, og klarte ikke drikke mer enn ett glass vin pga de tankene. Det er jaggu ikke så lett dette med prøving :)

Jeg får ta en ny test om noen dager ja. Vente så lenge jeg klarer :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...