Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg har en ganske kort karriere i tightsbruk, iallfall i voksen alder ;)

Men i kveld skal jeg på fest, og har da altså funnet et antrekk jeg skal ha på meg, som består av tights og en kjoletunika. Så er spørsmålet - kan jeg ha pumps til? :sjenert: De gangene jeg har brukt tights fra før har jeg hatt på støvletter, men det er fordi det som regel har vært utendørs. Men i kveld er det inne, så jeg lurte på om jeg kanskje kunne ha pumps til... Eller om jeg bør gå for støvletter lell og ikke ha på meg sko inne? (er hjemmefest hos ei venninne)

Håper noen kan svare meg snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker nemlig om det ser teit ut at tightsen slutter, så er det mellomrom med tynn strømpebukse og så pumpsene? Det er vel ikke pent?

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet
Jeg tenker nemlig om det ser teit ut at tightsen slutter, så er det mellomrom med tynn strømpebukse og så pumpsene? Det er vel ikke pent?

Du tenker på noe à la dette?

http://tyrashow.warnerbros.com/lindsay_lohan_tights.jpg

Jeg synes ikke det er spesielt pent, men jeg har gått med lange tights helt ned til ankelen og ballerinasko tidligere uten at det så fælt ut.

Skrevet

Ja, tenkte noe alà det, bare at min tights er lenger enn den Lindsay Lohan hadde der.

Skrevet

Jeg mener helt klart at du kan gå med pumps! Jeg synes det er finere enn å gå med støvletter :)

Skrevet

Jeg synes godt at pumps og tights kan brukes sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...