Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Vær så snill,noen hjelp meg. Hvordan kan jeg endre innstillinger fra å være mottakelig av slike smileys og annet dritt som blir sendt fra folk på Fb til veggen min? Har vært mye inne på innstillingene på aplikasjoner men skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Har endret på mye der men alikevel så kommer det masse hugs fra stygge katter og smileys og driiiiiit.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 det må være noe galt her altså..for helt siden igår kveld har jeg mottat 17 relaxed smileys dritt fra en og samme person...
Jade Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Send en melding til denne personen, og be henne/han slutte med å sende deg disse meldingene på veggen din! Evt. kan du fjerne henne/han som venn. Du kan også blokkere applikasjonen som brukes. Litt kjedelig hvis vedkommende bruker 1000 forskjellige, da men...
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Send en melding til denne personen, og be henne/han slutte med å sende deg disse meldingene på veggen din! Evt. kan du fjerne henne/han som venn. Du kan også blokkere applikasjonen som brukes. Litt kjedelig hvis vedkommende bruker 1000 forskjellige, da men... (jeg tror de blir sendt ut automatisk..har fått over 20 stk hittil av denne personen..tviler på at h*n sitter i 12 timer i strekk å sender ut dette manuelt?) Men trinnvis,hvordan blokkerer jeg slike applikasjoner?? Jeg skjønner det ikke.. Går på applikasjonsinnstillinger,og så? Boks,fane tilgjengelig eller lagt til,er jo ikke forskjell på det?? De fleste applikasjonene mine (har 7 stk) er nærmest alle innstilt på kun meg,utenom bildene.. Og allikevel kommer det masse drit. Kjenner jeg blir irritert på det hele.
Kamikatze Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 God idé! Be vedkommende slutte å spamme, ellers blir det aldri slutt på hjertesmileytrengte førtisers herjinger på facebook og msn.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 God idé! Be vedkommende slutte å spamme, ellers blir det aldri slutt på hjertesmileytrengte førtisers herjinger på facebook og msn. Kan være virus som blir spredt, så viruset kan være fra en helt annen enn den som står som avsender IKKE TRYKK PÅ POSTER UTEN AT DU ER HELT SIKKER PÅ AT DEN ER EKTE OG TIL Å STOLE PÅ. spør gjerne avsender om de har sendt
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Går det an å blokkere mot alt sånt en gang for alle, eller må man bare ta for seg hver eneste applikasjon? Hvorfor synes folk det er gøy å slå hverandre med puter på facebook?
Jade Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 (jeg tror de blir sendt ut automatisk..har fått over 20 stk hittil av denne personen..tviler på at h*n sitter i 12 timer i strekk å sender ut dette manuelt?) Men trinnvis,hvordan blokkerer jeg slike applikasjoner?? Jeg skjønner det ikke.. Går på applikasjonsinnstillinger,og så? Boks,fane tilgjengelig eller lagt til,er jo ikke forskjell på det?? De fleste applikasjonene mine (har 7 stk) er nærmest alle innstilt på kun meg,utenom bildene.. Og allikevel kommer det masse drit. Kjenner jeg blir irritert på det hele. Gå inn på applikasjonssiden (står link i bunnen av veggposten), og så skal det være en blokkeringslink under bildet til venstre på siden. Uansett om det er automatisk eller ikke, så skal det ikke være ditt problem. Be vedkommende om å slutte likevel. Hvis applikasjonen sender ut automatisk, så bør han kanskje tenke seg om om han virkelig vil ha den installert. Da plager han sikkert alle de andre vennene sine også. Jeg går forresten utifra at det er din vegg det er snakk om her, ikke nyhetsoppdateringssiden. --- Og man må dessverre blokkere en og en applikasjon :/
Trampe Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har blokkert enkelte folk som sendte smileyer og hugs og blomster og hello kittygreier konstant. Jeg gidder ikke å sitte og blokke en etter en av disse greiene, denne personen finner alltids en ny å sende ut... Det går forresten kjapt og greit å blokke applikasjoner på forsida til FB - bare trykk "hide" og ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå