Gjest Gjest_Hans_* Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Hei. Har en deltidsjobb der jeg jobber 1-2 ganger i uken. I de siste månedene har jeg slitt med problemer med ryggen, mye pga jobben. Jeg vil dermed si opp og prøvde å finne en jobb som passer bedre. Men i mellomtiden er jeg sykemeldt. Kan jeg da si meg opp el. må jeg vente til sykemeldingen er over?
Gjest Blondie65 Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Ja du kan si opp. Jeg forstår imidlertid ikke hvorfor du skal si opp før du har funnet ny jobb.
Gjest Gjest_Hans_* Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Jobber deltid ved siden av skolen så har egentlig ikke behov for en jobb. Men synes selvfølgelig det er greit med de ekstra pengene. Men dette er langt fra drømmejobben. Men greien er at jeg har hatt mye fravær, og ligger derfor etter på skolen. Så tanken er at å frigjøre litt tid vil jeg få mulighet til å rette opp dette. Hele opplegget gjør meg også veldig stresset - har dårlig samvittighet overfor jobben - og hadde vært greit med noen måneder jobb og stressfri før jeg begynner på evt. sommerjobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå