Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Ja, jeg lurer rett og slett på hvor dere finner datene deres? Har inntrykket av at de fleste her finner dem på nettet? Hvilke nettsider? Er dere betalende medlemmer? Selv er jeg på nettby (ikke et sjekkested egentlig, men får mange sjekkebrev der for det om) og sukker. Sistnevnte er det en haug med bra gutter som har kontaktet meg, selv om jeg ikke er betalende medlem og det dermed er begrenset. MEN alle (90% hvertfall) er fra Oslo:( Og jeg fra vestlandet. Klart jeg kunne reist om jeg visste det var noe virkelig seriøst på gang, men det vet man sjeldent før man har møtts. Og dem mister interessen fort også, siden de tenker det samme som meg: "ser henne aldri uansett". Jeg får nesten lyst å flytte til Oslo, så mange pene og interesserte gutter! Jeg vil også date:p Det er jo ganske begrenset hvor mange bekjente man kan date (om man ikke nettdater). Folk på jobben er det jo ikke ubegrenset av, på skolen er det bare jenter, jeg har ikke altfor mange venner å møte gutter gjennom, på byen er det useriøst, på fester blir det enten null eller ONS. Hvor finner dere alle datene deres?;)Føler mange av dere har flere dater i uken?:D Og er dere kresne, eller tester dere mange frosker i håp om å finne en prins?:D Jeg er sånn at jeg nesten må forelske meg før jeg tørr date og dermed blir skuffelsen stor tenker jeg. Iom at det er vel de færreste datene som ender i et forhold? Er trikset å bare ta litt lett på det rett og slett og møte alt som virker småaktuellt? Og hvor møtes dere? Jeg er redd for klamme situasjoner og foretrekker nesten byen. Da får man se vedkommende uten å måtte være på tomannshånd. Pyse:p
Gjest Diane Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Min erfaring er at de dukker opp der man minst venter det. En fyr i klassen som man plutselig får bedre kontakt med, noen man møter gjennom felles venner, en som føler for å sende en melding på nett, eller rett og slett noen man møter i jobbsammenheng. Mulighetene er der, og som regel kommer de når du har øynene igjen.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Er du i begynnelsen av 20-årene? Jeg er i 30-årene og synes ikke det er så mange flotte på min alder på Sukker...
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Er du i begynnelsen av 20-årene? Jeg er i 30-årene og synes ikke det er så mange flotte på min alder på Sukker... Ja, jeg er 21:)
Gjest Erik Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Er du i begynnelsen av 20-årene? Jeg er i 30-årene og synes ikke det er så mange flotte på min alder på Sukker... Sukker match eller nettby. I alderen 30 + er mennene og kvinnene like stusselige. Nettet er for tapere som ikke å knekke den sosiale koden. Forstå meg rett. Mener ikke at det er nerdete mennesker men kvinner og menn som har problemer med å ta kontakt med det motsatte kjønn på normale arenaer. Slik som på gata, butikken, treningssenteret eller jobben.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Nettet er for tapere som ikke å knekke den sosiale koden. Forstå meg rett. Mener ikke at det er nerdete mennesker men kvinner og menn som har problemer med å ta kontakt med det motsatte kjønn på normale arenaer. Slik som på gata, butikken, treningssenteret eller jobben. Dette er ikke tilfelle nå lenger. I dag er det så vanlig at nesten alle single har en profil på nettet. Jeg har flere veldig utadvendte venninner som er aktive i nettdating på grunn av alle mulighetene det gir. Man finner ikke alltid en passende mann i vennekretsen eller jobben, og det er også veldig uvanlig i Norge å komme i kontakt med nye folk på gata, butikken osv. På nettet kan man komme direkte i kontakt veldig fort.
Anglofil Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Jeg fant kjæresten min på en datingsside på nett. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå