filantropen Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Traff på ei venninne av x'n i kveld, da eg hadde en bitteliten tur på by'n. Samtalen begynte med at ho berømte meg for å flytte til utlandet, og å prøve nye ting, men eg merka ganske raskt kva samtalen glei over til. Så ho begynner å legge ut om at ho nesten ikkje har kontakt med x'n min lenger, sjølv om dei tidligare var bestevenninner. Så går det over til at nye typen til x'n er så fantastisk snill, og uendelig snill med alle rundt seg. At han er en skikkelig fin fyr bla bla. Kva er poenget bak behovet for å fortelle om det her? Eg har mildt sagt ikkje behov for å bli påminna om ho heller, ettersom ho eit år etter fortsatt dukker opp på rare tidspunkt, + drømmer. why? Er det berre eit behov for å prate om noke som vi har til felles ?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 1. Hun forteller deg at siden hun ikke har kontakt med exn din lenger, så er det ok hvis du vil pule henne. 2. Hun vil fortelle deg at exn din har det bra og har gått videre, og at alt er riktig for henne. Du trenger ikke bekymre deg. (om du gjorde det) + at det er viktig for henne å fremstå som omsorgsfull ovenfor exn din, som venn, i tilfelle du vil pule.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 1. Hun forteller deg at siden hun ikke har kontakt med exn din lenger, så er det ok hvis du vil pule henne. 2. Hun vil fortelle deg at exn din har det bra og har gått videre, og at alt er riktig for henne. Du trenger ikke bekymre deg. (om du gjorde det) + at det er viktig for henne å fremstå som omsorgsfull ovenfor exn din, som venn, i tilfelle du vil pule. haha, enig!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Sannsynligvis fordi dette er det som dere har felles, og at hun ikke kommer på noe annet å snakke om. Og fordi hun vil fortelle at eksen din har det greit nå. Og kanskje også som det ble sagt her, for å vise at hun er en mulig kandidat om du skulle trenge en kjæreste/sexpartner, ettersom eksen din har ny type og at de ikke er bestevenninner lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå