NovaFlare Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Om det er ut eller in, det aner jeg ikke. Men jeg synes det er hot Gjerne kunstig også
Pingting Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Jeg følger ikke så veldig med på om det er ut eller inn, men skinnjakker er jo utrolig tøft da! Hvis du kjøper deg en skikkelig jakke så har du den i årevis og, og mange av dem kan kombineres til å bli både rocka og litt penere.
Frøken:* Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Skinnjakker er da en klassiker. Sier meg enig i dette
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Skinnjakker er fortsatt på in listen ja, men skal du virkelig følge de største trendsetterene, legger du vekk den svarte og kjører på med feks grå, hvit eller grønn Personlig kommer jeg til å bruke svart, da jeg syns den fargen kler meg best.
Gjest Gjest_Lulle_* Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Skinnjakker er vel in det har jeg inntrykk av. Evig klassiker. Skinnbukse og skinnskjørt er jo tilbake nå også.
¤Pernille¤ Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Skinnbukse og skinnskjørt er jo tilbake nå også. Selv om jeg digger skinnjakkene mine, så vet jeg ikke helt hva jeg synes om dette...
Quirky Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Skinn har vært veldig aktuelt de siste sesongene, mye takket være Alexander Wang. Skinn er fortsatt veldig trendy i vår/sommer, både skinnjakker og andre plagg av skinn- t-skjorter i skinn gikk igjen flere ganger på catwalkene i vinter. En skinnjakke, iallefall i et noenlunde klassisk snitt, er uansett et klassisk plagg som egentlig alltid er aktuelt.
twilight01 Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 En klassisk skinnjakke slår aldri feil! Selv syns jeg derimot ikke noe om de billigste versjonene, ser og føles ofte tildels veldig kunstige. Syns skinnjakker er en sånn ting man gjerne kan investere litt i.
FantasDick Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 Skinnjakker er vel verken in eller ut akkurat nå (den verste bølgen er over), men det er ikke feil i alle fall. Ekte skinn ser jo best ut, men jeg vil ikke ikle meg ekte skinn, så går for uekte.
MiniMjau Skrevet 10. mars 2010 #14 Skrevet 10. mars 2010 Om du skal ha sesongens skinnjakke så synes jeg du likegodt kan kjøpe en billligere fake-skin jakke. Husker dere i fjor vår/sommer så var det skinnjakker på moten, de gikk til midjen og hadde "vrangbord" (eller hva jeg nå skal kalle det). Skinnjakkene som er på moten nå har MC-snitt og er trange og korte, gjerne veldig korte. Så en kan på en måte si at jakkene som var i fjor er "ut".... så å investere flere tusen i en skinnjakke når ting forandrer seg så fort er vel litt tull?
Sissan Skrevet 13. mars 2010 #15 Skrevet 13. mars 2010 Det skal visst være pastellfarget skinn i vår, i tillegg til bikerjakkene. Jeg elsker alle skinnjakkene mine - de kan brukes til alt.
Gjest Cupcakes Skrevet 13. mars 2010 #16 Skrevet 13. mars 2010 der jeg jobber har vi masse skinnjakker nå, både ekte og fake. Har selv tatt med en hvit hjem nå, og en svart og et par andre - en kan da aldri få nok av skinnjakker synes jeg, de kan jo brukes til så og si alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå