Gå til innhold

Jeg er ulykkelig i forholdet mitt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Hei! :)

Jeg har ingen å prate med skikkelig om følelsene mine, derfor håper jeg at noen tar seg tid til å lese litt her...

Kan vel begynne med å si at jeg er ikke så veldig gammel (går andre året på videregående, og er 18 år).

Jeg er i et avstandsforhold med en fantastisk gutt, som jeg er glad i. Vi har bare vært kjærester i omkring en måned, men jeg kjenner allerede at det er noe som ikke er rett, og at følelsene mine ikke er riktige for han. Noe jeg selvfølgelig synes er veldig synd, fordi han er en fantastisk person. Han behandler meg med respekt, og -jeg tror- at han aldri ville gjort noe for å såre meg. Men jeg er redd jeg må såre han.

Jeg har nemlig følelser for en annen gutt, som (u)heldigvis er nesten-naboen min. Jeg bor på et hybelhus for studenter ved skolen jeg går på, derfor ser jeg jo denne gutten hver dag. Jeg har tilbrakt litt tid sammen med han, både før og etter jeg og kjæresten min ble sammen, og jeg har egentlig vært betatt av han, altså naboen min, helt fra begynnelsen av, men siden jeg er en sånn person som lett blir betatt regnet jeg med at dette skulle gå over. Men betattheten gikk egentlig bare over til en bestettelse, og nå en forelskelse. Jeg klarer ikke å få han ut av hodet mitt, han er alt jeg tenker på. For noen dager siden var jeg på besøk hos han, og - meget uplanlagt - havnet vi i sengen ilag. Jeg hater å skrive dette, fordi jeg føler meg som verdens verste menneske, men jeg og naboen min hadde utrolig god sex, han fikk meg til å føle meg nydelig og fantastisk.

Men etterpå kom skyldfølelsen ovenfor kjæresten min, som sitter flere titalls mil unna meg og aner fred og ingen fare. Jeg klarte ikke å si noe til han. Jeg føler meg forferdelig. Men jeg vil være kjæreste med kjæresten min (samtidig som jeg ikke vil være kjæreste med han), jeg vil legge alt med naboen min bak meg, men jeg klarer ikke. Han er overalt, jeg drømmer om han, alt minner meg om han, jeg vil virkelig ha han! Jeg bare trenger noen råd, hvem jeg skal velge? Og hva skal jeg si til kjæresten min?

Selvfølgelig vet jeg at dere ikke kan gjøre valget for meg, men jeg trenger bare å skrive dette og at noen leser. Herregud jeg er så lei meg, jeg er lei meg fordi jeg er redd. Jeg er redd for at jeg skal gjøre et feil valg, jeg er redd for at jeg skal være i et ulykkelig forhold lengere. Tenk om jeg aldri klarer å si noe til han, bare forsette og fortsette. Tenk om jeg fortsetter å være sammen med naboen min og aldri sier noe til kjæresten min. Tenk om jeg ender opp som en utro jævel som alle snakker om. Jeg er redd. Og jeg ANER ikke hva jeg skal gjøre :(

Beklager for at jeg skriver så mye, og at det kanskje ble litt vanskelig å forstå, måtte bare få ut litt følelser...

Håper dere kan dele noen tanker her, hjelpe meg å forstå situasjonen, fordi jeg sliter virkelig akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er ulykkelig i forholdet ditt så får du slå opp. Dere er veldig unge, både du og kjæresten din vil oppleve mange flere forelskelser.

Ikke kast bort ungdomstida di! ;)

Skrevet

Enkelt og greit slå opp med kjæresten din- han fortjener ikke dette!

og eneste grunnen til at du ikke slår opp med kjæresten din er at du er små feig:p! du har allerede såret han ved og være utro...

Gjør det enkelt og ring han så fort som mulig og få det gjort!

Og du kan bli ''lykkelig'' med nabo gutten :yvonne:;) .

ser ikke poenget at dere skal være sammen når du ikke har riktige følser for han en gang...!!! eller hva ??

Så lykke til og gjør han/oss den tjenesten ved og slå opp... er vel ikke så enkelt men det er min mening!

Lykke til;-)

Skrevet

Dere har vært sammen 1 mnd (!), avstandsforhold, du har ikke de rette følelsene for han, du har allerede pult rundt med noen andre. You do the math.

Vær snill med kjæresten din, for det har du ikke vært hittil. Dump han.

Gjest Lille blomst
Skrevet

Jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg bortsett fra en vesentlig detalj...jeg er gift... vært sammen i 10 år. En fest, for mye vin, en utrolig kjekk fyr, to "crushes" og så var det gjort... Ikke en veldig god følelse kan du si...

Du er 18, dere bor langt fra hverandre, dere har vært sammen i en mnd... Dump han, prøv deg med naboen, og vær singel hvis det ikke funker. Dersom du ikke føler det rette for kjæresten din nå, så kommer det ikke til å vare uansett, og jo lenger du utsetter det jo verre blir det.

Lykke til!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg,jeg å atter jeg. Hva med han stakkars typen din?.

Bra det finnes sånne løser damer som deg så vi karer har noe å tømme oss på

for å så sende deg til neste mann.

Skrevet

Jepp. Bra det finnes slike jenter som hopper fra gutt til gutt. Når du er 25 og har pult ca 80 gutter, da kan du slå deg til ro med en eller annen stakkar taper som ikke aner hva slags skjøge du er, og hva slags kjønnssykdommer du har.

Alle skal få.

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp. Bra det finnes slike jenter som hopper fra gutt til gutt. Når du er 25 og har pult ca 80 gutter, da kan du slå deg til ro med en eller annen stakkar taper som ikke aner hva slags skjøge du er, og hva slags kjønnssykdommer du har.

Alle skal få.

Herregud, for en kommentar. Hun har ligget med to stk. som vi vet om hittil. Kanskje tallet har kommet helt opp i fem eller ti innen hun er 25. At hun er utro og feig er en annen ting, men å anta at hun er en "skjøge" (trodde det uttrykket døde for 100 år siden) er å dra den veldig langt. Hvis jenter skulle krysset beina hele tiden hadde det aldri blitt noe på dere gutta. Men det er kanskje det som er ditt problem..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...