Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har ikkje vore saman med så mange gutar. Sist forhald var på heile ti år. Men uansett, dei få forhaldane eg har hatt, er det same type gut kvar gang. Høgrepolitiker, høg jobbstilling, høgare utdanning.. Eigentlig vil eg my heller ha ein litt rufsete musikar. Eller ein som er glad i naturen og brenner for miljø. Eller ein alternativ ein, hadde og vore fint.

Men kvar einaste gong dreg eg til meg dei typane.

Skal på date imorra, for fyrste gong på ti år(med slik ein type), og eg gruar meg veldig. Ein flott mann, sjøvklart. Som eg vil satse på sånn eigentlig. MEN eg fattar ikkje kvifor eg det er sånn. Myten må vel vere sann då..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok best å la hjertet styre dersom du vil bli lykkelig. Kan være en søken etter konkret trygghet som gjør at du "tiltrekker" deg "de typene" som du sier. Men hva vet vel jeg...

"Rufsete musiker"

Gjest Gjest_liza_*
Skrevet
Skal på date imorra, for fyrste gong på ti år(med slik ein type), og eg gruar meg veldig. Ein flott mann, sjøvklart. Som eg vil satse på sånn eigentlig. MEN eg fattar ikkje kvifor eg det er sånn. Myten må vel vere sann då..

Er det en slik konservativ type du skal på date med, altså? Hm...det slo meg at det kanskje er en ide å legge ut en profil på nettet der du nettopp beskriver en slik mann du vil ha. En alternativ kunstnertype. Noen ganger må vi hjelpe skjebnen litt, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...