Gå til innhold

MYE BEDRE å være singel,

Gjest singel dame

Anbefalte innlegg

Gjest singel dame

Til alle dere som klager over hvor kjedelig, dritt, osv det er å være singel, så fokuser heller på de positive tingene ved å være singel.

Det jeg har opplevd er jo at alle klager uansett om de er i et forhold eller ei.

Jeg personlig synes at det er mye bedre å være singel.

Jeg trenger ikke å ta hensyn til noen, jeg gjør hva jeg vil og når jeg vil, jeg kler meg akkurat som jeg vil uten å få høre mas/sutring fra en mann,jeg gidder ikke barbere leggene/underlivet i det hele tatt eller så gjør jeg det ganske sjeldent (spesielt om vinteren),jeg trenger ikke være velstelt eller nydusjet hele tida,jeg trenger ikke bruke penger på sexy og fint undertøy, jeg tilbringer mye mer tid med venninnene mine,jeg slipper å bekymre meg over at mannen min kanskje er utro, jeg slipper å bli såret i tilfelle brudd, og sist men ikke minst så slipper jeg sexen, som er jo drittkjedelig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Det er HERLIG å være singel :D Agreed!

Men blir mye herligere av å flørte litt,selv om man ikke vil noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt fantastisk å være singel :D Spesielt om du har en veninne som også er det... Det dumme med meg er at hver eeeeeneste gang jeg sier til meg selv "ah, digg, nå skal jeg være singel leeeeenge" så dukker det opp en kjæreste :S Er rett og slett et "luksusproblem". Møter de alltid når jeg ikke vil :D

Men "slipper sex"? Da har du ikke møtt riktig mann enda... hihihi.

Endret av Hapzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Ja, hvorfor kommer de alltid når du ikke vil ha dem?

Og sex er kjedelig? Hva for slags menn er du borti si meg?

Hver gang jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal gidde å ha noe med mannfolk å gjøre så har det dukket opp en. De kommer når du minst venter det (og når det passer aller dårligst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg lurer også på hvilket forhold du har vært i:p

Jeg har aldri bodd sammen med noen og dermed aldri hatt et veldig styrende forhold. Feks at jeg ikke kan gjøre som jeg vil, se på hva jeg vil osv. I forholdet mitt gjorde vi for det meste som vi ville, og som singel føler jeg derfor ikke meg "ååååh så fri i forhold til før".

Eneste fordelen med å være singel som jeg ser er at man har muligheten til å møte Drømmeprinsen med stor D. I et forhold lurer man ofte på om gresset er grønnere på andre siden og er kanskje misfornøyd. Som singel er det herlig å vite at man kan gripe muligheten om den kommer!

Dessuten slipper man bekymringer og krangler.

Jeg burde hatt et skikkelig crap forhold bak meg så jeg kunne satt bedre pris på singeltilværelsen:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i hvert fall bedre å være singel enn å være i et forhold hvor man ikke er 100% lykkelig.

Akkurat nå nyter jeg å være singel. Ikke så lenge siden jeg ble det men.. Allikevel.. Ingen man må ta hensyn til og har dårlig samvittighet for hvis man ikke har tid osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg lurer også på hvilket forhold du har vært i:p

Jeg har aldri bodd sammen med noen og dermed aldri hatt et veldig styrende forhold. Feks at jeg ikke kan gjøre som jeg vil, se på hva jeg vil osv. I forholdet mitt gjorde vi for det meste som vi ville, og som singel føler jeg derfor ikke meg "ååååh så fri i forhold til før".

Eneste fordelen med å være singel som jeg ser er at man har muligheten til å møte Drømmeprinsen med stor D. I et forhold lurer man ofte på om gresset er grønnere på andre siden og er kanskje misfornøyd. Som singel er det herlig å vite at man kan gripe muligheten om den kommer!

Dessuten slipper man bekymringer og krangler.

Jeg burde hatt et skikkelig crap forhold bak meg så jeg kunne satt bedre pris på singeltilværelsen:-p

Signerer! Singeltilværelsen i seg selv er ikke noe å hoppe i være for. Men å vite at man kanskje møter den rette en dag (selv om det er usannsynlig) er i hvertfal en fordel. Jeg er også glad for å kunne slippe sex mas og kjas, og å kunne pynte meg utenpå, men slippe å shave legger og underliv, samt at jeg kan gå i bestemoraktige bommullstruser hver dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Grunnen til at jeg liker å være singel er ikke fordi jeg kan gjøre alt jeg ikke kunne da jeg hadde kjæreste. Bortsett fra å hoppe på andre fyrer gjorde jeg akkurat det samme, jeg gikk rundt i dasseklær, barberte ikke leggene mine hver dag, sexy undertøy er bare bortkasta penger og det at jeg så mine venner mindre da var mitt eget valg og ikke hans.

Jeg liker å være singel fordi jeg var i et jævlig destruktivt forhold, og jeg så det ikke selv før kjærlighetssorgen endelig slapp taket. Jeg tror faktisk det hjalp meg å være i et slikt forhold, for jeg nå er så obs på hvordan jeg faktisk vil ha det.

Om drømmemannen banker på døra skal jeg ikke si "ædda bædda, jeg liker å være singel jeg, go away!", men jeg setter mye mer krav til meg selv og finner meg ikke i hva som helst fra ham.

Om han liker meg mindre fordi jeg har Hello Kitty-truser, stubber på bena eller spiser brødskiver til middag så får han bare flyge videre.

Brudd/utroskap er en risk alle mennesker "tar" i et forhold, fordi vi ikke kan kontrollere den andre. Jeg er livredd selv, men jeg vil ikke gå hele livet alene fordi jeg er redd for at noen skal såre meg. Jeg overlevde det 1 gang, jeg klarer nok et par ganger til om nødvendig :)

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så mye positivt å lese :) Jeg er også fornøyd med å være singel, har faktisk bestemt meg for å holde meg unna meenn resten av livet da jeg bare møter drittsekker. Vennene mine tror ikke jeg klarer det, men vent å se! Gidder ikke utroskap, risiko for å få kjønnssykdommer og kanskje dø av det, konemishandling og løgner. Det slipper jeg! Orker heller ikke å bli avvist så det er bedre å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Boomboom_*

Har og trivdes best som singel. Har jo ført til at jeg har blitt sær og for godt vandt til å bu aleine da.

Har hatt muligheter til å dyrke mange hobbyer og interesser og bruke usannsynlig mange penger på det + mye fjellturer og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lana_*

Jeg blir bare mer og mer glad for at jeg er singel. Ser jo rundt meg på vennepar, som sliter i lusne forhold som de har problemer med å komme seg ut av. Noen av dem har innrømmet overfor meg at de også har panikk for å leve alene. Så da er man fanget i sin egen redsel og jeg tror neppe det kan bli et godt forhold utav å leve slik.

Selv har jeg opplevd utroskap så det holder, og jeg vil ikke utsette meg for det flere ganger. Jeg er riktignok litt eldre enn dere som står på terskelen til livet. Jeg har fått mine barn og er ferdig med den perioden.

Har bestemt meg for å fokusere på helt andre ting i livet mitt. Og synes jeg får mye mer utbytte av det enn å bruke masse energi på et forhold.

Klart at det er trivelig når det funker, men min erfaring er at i alle forhold så er det noe som ikke fungerer og noe man må bruke masse energi og tid på. Vil heller bruke den energien på å være positiv, glad og optimistisk på egne vegne. Og drive med spennende hobbies og interesser. Noe man sjølsagt kan i et forhold, men ikke i samme grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er bedre å være singel enn i forhold, men jeg tror absolutt det er viktig å sette pris på de positive sidene ved singeltilværelsen. Det motsatte øker bare risikoen for at man stuper inn i noe som ikke er bra i lengden. Det gjorde jeg i forrige forhold og det var en hmmm grei erfaring sånn sett.. nå storkoser jeg meg og lengter ikke etter noe annet, men samtidig er jeg bevisst på at det ikke skal stå i veien for å prøve igjen dersom jeg møter den rette.

Problemet er bare at når man trives veldg godt som singel så leter man jo ikke akkurat så veldig nøye etter noen heller... :fnise:

Når man har det bra så sender man ut positive vibber og tiltrekker seg oppmerksomhet, så det er vel ikke så rart at det skjer når det minst "passer" eller når man minst venter det. Så hvis man ønsker seg kjæreste er det kanskje lurt å virkelig DIGGE singel-livet :sexy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...