Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Dette er ment som en tråd der vi dagen derpå kan skrive hva som gikk glat i går, ting som vil helst ville ha ugjort. Jeg har gjort noen ting som er så flaut å tenke på i ettertid at jeg blir helt dårlig. Blant annet mye gråting og betroelser av alt får personlige ting. Telefonsamtaler jeg helt har glemt. Osv. Skriv i vei!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Tissa på meg foran en jeg likte...og kasta opp på en jeg likte..
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Hmm må være da jeg bodd i UK og var på byen med en kompis. Jeg ble ordenlig full og på metroen hjem så satt jeg og ropte at alle menn og engelskmenn er drittsekker. Rart jeg ikke ble slått ned! Etterpå prøvde jeg å låse meg inn i feil hus. Da jeg fant huset mitt glemte jeg å lukke ytterdøra så det var kaldt da jeg våkna.. Holdt meg unna alkohol en god stund etter det for å si det sånn! Ellers har jeg hatt diverse episoder med grining i fylla og sagt mye rart til folk da jeg var yngre. Bra man lærer
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Jeg lå med en kompis om natta og dagen etter fikk jeg tidenes fylleangst midt i et arrangement jeg var med på! Mens ca. 100 mennesker satt og så på meg slo fylleangsten ned i meg som et lyn og jeg ville bare ha et stort hull å hoppe ned i. Vi var nære venner og sexen ødela vennskapet... Så det var litt kjipt. :gjeiper:
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 For ikke så lenge siden ble jeg ganske så full på en fest at jeg kasta opp i fanget på han jeg var forelska i. Flaut! hvis jeg drikker f.eks mye tequila så blir jeg sikkelig dramaqueen og griner for ingen ting og lager mye kaos. Litt flaut å tenke på at jeg har oppført meg som en fjortis på fester. Så har jo lært å holde meg unna tequila nå. hehe
Gjest Karl H Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Jeg er sjelden ute på harde fylleturer fordi jeg gir totalt faen når jeg får i meg litt for mye brennevin. Sier alt rett fram til folk og skriker og huserer noe voldsomt. Går stort sett på sobril eller andre medikamenter dagen derpå, får ekstrem fylleangst.
Gjest Mann35 Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 En venn av meg var "skiboms" i Alpene i et halvt år. De festet hver kveld. Om dagene ble all nervøsitet før de hev seg ut i veldig bratte løyper avskrevet som "fylleangst". Utrolig at ingen ble alvorlig skadd ....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå