Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å finne gode shampooer.. Bleker håret mitt med striper, og synes det går kort tid før det "misfarges".Jeg har mye hår, men hvert hårstår er så fint og glatt, så håret blir fort liggende flatt. synes også det kan se tørt og livløst ut..

Har prøvd ulike serier, fra L'anza, Kerastase, Sebastian, Tigi Bed head... Fikk anbefalt sist en shampoo fra L'anza av frisøren min, som både gir volum og holder fargen. Men synes det er vanskelig å få håret rent med den og merker veldig lite effekt ellers. Så leste jeg bak at den inneholder jo silikon. Nå bruker jeg en fra Aussi for langt hår. Den er helt ok. Hadde egentlig tenkt å dra på Vita og kjøpe en shampoo der, feks fra green people eller noe sånn uten for mye greier i.

Men så kom jeg over denne serien. Leste en anbefaling, at dette var en bra serie med gode produkter som er basert på naturlige ingredienser.

Lurer derfor på om noen her har noen erfaringer?

Lurer litt på å teste dette og dette kittet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Paul mitchell er en favoritt hos meg:)

prøvd shampoo og balsam, hårskum, hårspray og beskyttelse spray for rettetang.

jeg liker serien godt:) mitt hår er tykt, slitt og naturlig litt tørt pga har mye og tykt hår.shampo og balsam fra super strong serien

med tanke på at du også farger håret, er det muligens litt slitt også? da er denne serien god på dette vertfall:)

hårskummet: sculpting foam

gir godt hold, og ikke minst det gir fuktighet! helt fantastiskt skum som er perfekt til tørt hår som trenger fukt og hold

har også en svak, deilig duft av kokos:)

heat seal- varmebeskyttende spray beste varmebeskyttende sprayen jeg har prøvd! trekker fort inn i håret, gir godt hold hele dagen:)

anbefaler også det super skinny serumet du tenkte på! veldig bra og gir en veldig fin glans, og lukter herlig!

prøvd også hårkuren fra colour serien og super strong serien

utrolig bra:)

Skrevet

Jeg har samme hårtype; tykt hår bestående av mange, relativt tynne hårstrå, og jeg er veldig fornøyd med Paul Mitchell. Akkurat nå bruker jeg den rosa serien som skal styrke/gjenoppbygge håret, men favoritten er den oransje for farget hår. Jeg ville ikke brukt den som skal glatte håret, for det vil sannsynligvis gjøre håret ditt veldig tungt.

Skrevet

Heia,bruker den rosa og den lyse grønne,kjempefornøyd.Har bleika hår.

Skrevet

Dette var bra å høre:)

Liker at en kan få kjøpt sånne kit også. Takk for innspill og delte erfaringer! Håret mitt er litt tørt ja, men faktisk ikke slitt ifølge friøsren min. Bruker et serum fra L'anza som jeg har vært godt fornøyd med, sikkert noe av det sammme egentlig. Tror det er det som hjelper så håret ikke slites så fort..

Da vil jeg prøve noe av det dere anbefaler tenker jeg:)

Skrevet

Har også hørt posititvt om denne volumsprayen fra samme serie, PAUL MITCHELL VOLUMISING SPRAY. Kjenner dere til den? Er det ppumpespray, sånn at den sendes til land uteom UK og med flypost?? De sender jo ikke sånne aerosols lengre vet jeg.. men er pumpespray unntak?

Skrevet
Har også hørt posititvt om denne volumsprayen fra samme serie, PAUL MITCHELL VOLUMISING SPRAY. Kjenner dere til den? Er det ppumpespray, sånn at den sendes til land uteom UK og med flypost?? De sender jo ikke sånne aerosols lengre vet jeg.. men er pumpespray unntak?

Jeg elsker den! :hjerte: Den gjør at håret blir litt stivere/seigere, og er gull verdt for overmykt babyhår. Den er også veldig drøy i bruk, og jeg brukte min daglig i bortimot et halvt år før jeg måtte kjøpe ny (kort hår). Jeg kjøpte hos LF den andre gangen, og ja: det er pumpespray.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...