Gjest Gjest_fortvilt_* Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 La inn en tråd her Visit My Website for ca et halvt år siden. Gjør et nytt forsøk på å få fler innspill fra noen som kanskje har råd og tips? Situasjonen har ikke forandret seg stort. Med en gang kjæresten min, noen av vennen mine eller bare jeg får en telefon i hennes nærvær, går hun ned på rommet sitt og kommer ikke ut før vedkommende, eller jeg er forsvunnet. Jeg fatter ikk hvorfor... vil tro det er fordi hun er sjalu eller synes det er vanskelig å se at jeg lykkes, men jeg vil ikke at det skal være slik! Vil egentlig påstå at det er blitt verre nå enn sist. I jula fikk vi en del besøk fra diverse familie og gamle familievenner som hun har kjent hele livet. Ikke engang når de kom på besøk kom hun opp og deltok sosialt. Hun ble heller ikke med på besøk til de. Er bekymret for hvordan dette kommer til å utvikle seg! prøvde å skrive et lite brev om hvordan jeg savnet å være med henne og at jeg gjerne ville komme nærmere henne igjen. Jeg VET at hun leste den, for jeg hørte døra gikk opp lappen var vekk etterpå. Fikk aldri respons på noe som helst slags måte.. Jeg savner søsteren min og jeg vil så gjerne at hun skal bli kjent med min kjære. Han har kjempelyst til å bli kjent, men det har tydligvis ikke hun. Lillebror og resten av familien digger han utrolig mye og vi har det kjekt i lag, spesielt når jeg, lillebror og min kjære finner på ting i lag. Kunne bare ønske hun ville være med.. Det skumleste med alt er at jeg av og til kan høre at hun gråter på rommet sitt og i det siste har jeg hørt hun snakker med seg selv :S Hva er skjedd med gode, snille, morsomme og energiske søs som hun var før?
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har desverre ingen andre råd enn at du må ta tak i problemet. Du burde snakke med dine foreldre og fortelle om din bekymring, eventuellt involvere et annet familiemedlem som hun har hatt god kontakt med/ser opp til. En som kan nå inn til henne. For stakkars, klart hun har det ikke godt med seg selv. Klarer du å snakke med henne selv, så gjør det, fortell henne at du savner henne, vær der for henne.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Det skumleste med alt er at jeg av og til kan høre at hun gråter på rommet sitt og i det siste har jeg hørt hun snakker med seg selv :S Hva er skjedd med gode, snille, morsomme og energiske søs som hun var før? Ho sitter ikke bare i telefon da?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Linken din fungerte ikke, så vet ikke noe annet enn det du har skrevet her, men det høres ganske ille ut. Det skumleste med alt er at jeg av og til kan høre at hun gråter på rommet sitt og i det siste har jeg hørt hun snakker med seg selv :S Hva er skjedd med gode, snille, morsomme og energiske søs som hun var før? Kan det være at søsteren din er syk? Jeg vet at det kan høres litt ekstremt ut, men utifra oppførselen hennes virker det som om hun har det veldig vanskelig..
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Jeg husker tråden din. Jeg synes du skal gi en bekymringsmeldig til legen hennes. Det der høres ut som en diagnose.
Gjest Gjest_fortvilt_* Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Ho sitter ikke bare i telefon da? Kunne ønske det var så enkelt ja. Trodde det først i begynnelsen jeg også. Men så begynte jeg å høre litt på samtalene når jeg gikk forbi (rommet hennes ligger like ved badet så hører det meste) og syntes det hørtes litt rart ut. En dag ble jeg så nysgjerrig at jeg kika inn gjennom nøkkelhullet selv om det var litt feil gjort av meg. Da så jeg at hun ikke hadde noen telefon, headsett eller pc. Veldig skremmenes!! Hun er helt normal når hun først gidder å komme opp på stua og blir litt sosial med familien, men med en gang hun er alene på rommet så virker det som hun forandrer seg... Linken din fungerte ikke, så vet ikke noe annet enn det du har skrevet her, men det høres ganske ille ut. Kan det være at søsteren din er syk? Jeg vet at det kan høres litt ekstremt ut, men utifra oppførselen hennes virker det som om hun har det veldig vanskelig.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry7308689 Her er linken... Jeg vet det høres helt sykt ut og jeg vet at hun har det vanskelig.. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Har prøvd det meste nå. Jeg husker tråden din. Jeg synes du skal gi en bekymringsmeldig til legen hennes. Det der høres ut som en diagnose. Har vurdert ei stund om jeg skulle ha gjort noe slikt. Men det er så vanskelig å buse ut/ snakke med henne om slike vanskelige ting når vi nesten ikke kommuniserer i det hele tatt fordi hun ikke vil. Vet ikke hvordan jeg skal ta tak i det på en måte.. Tror jeg må snakke litt med mamma og få henne til å gjøre det, hvis hun klarer det da? :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå