Gå til innhold

Bifil eller bare nysgjerrig?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene. Jeg tenner på menn, men samtidig finner jeg interesse av å se på kvinner også. Jeg synes at kvinnekropper er utrolig vakre. Jeg tenker av og til på hvordan det er å kysse og ha sex med en annen kvinne. Betyr dette at jeg er bifil? Eller er jeg hetro og bare nysgjerrig på andre kvinner?

Hvordan vet man egentlig dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Enkelt. Bare ta tiden, om en kvinne slikker musa di raskere til orgasme enn det en mann gjør, ja da er du dyke, lesbisk.

Om du ble tent av å se filmen "Jenta som lekte med ilden", basert på Stieg Larsson-bok (masse lesbesex der)......ja da er du en flatbanker!!! Definitivt....

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Nesten som i Vålerengas hockey- og fotballsanger dette:

"For da får bønda bank bank bank!"

"For da får bønda (flat)bank (flat)bank bank!!! :ler:

Herregud det er da ikke forbudt å tenke på lesbesex jenter.......bare pirrende synes jeg.

Skrevet
Hei.

Jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene. Jeg tenner på menn, men samtidig finner jeg interesse av å se på kvinner også. Jeg synes at kvinnekropper er utrolig vakre. Jeg tenker av og til på hvordan det er å kysse og ha sex med en annen kvinne. Betyr dette at jeg er bifil? Eller er jeg hetro og bare nysgjerrig på andre kvinner?

Hvordan vet man egentlig dette?

Hvorfor er det nødvendig å skulle definere seg selv utifra noe sånt?

Og jeg vil satse på "bi-curious" om du nå absolutt vil sette deg selv i en bås.

Gjest Gjest_henny_*
Skrevet
Hvorfor er det nødvendig å skulle definere seg selv utifra noe sånt?

Og jeg vil satse på "bi-curious" om du nå absolutt vil sette deg selv i en bås.

Er vi ikke i 2010?

Prøver vel det meste nå vel?

Jenter og jenter?

Gutt og gutt?

Verdens går vel fremover?

Gjest Gjest_frøken_*
Skrevet
Er vi ikke i 2010?

Jenter og jenter?

Gutt og gutt?

Jo, nettopp, det er derfor folk har sluttet å skrive til Klara Klok og spørre "hjelp, jeg så på ei jente i dusjen, er jeg lesbisk?"

Ha sex med de du vil ha sex med, gutter eller jenter. Du trenger ikke sette deg i en bås i det hele tatt, med mindre du føler sterkt for å gjøre det for å definere deg selv, altså for din egen skyld. Men legning er ikke nødvendigvis en bås man må passe i, eller noe man må se etter symptomer på for å finne ut hva man er og følgelig hvordan man skal oppføre seg seksuelt. Man oppfører seg som den man er, gjør det man vil, så kan andre sette merkelapper om de har behov for det.

Jeg har forøvrig bare hatt sex med menn og har mannekjæreste og elsker pikk, men har jentefantasier (ekstremt vanlig blant kvinner) og har tenkt å ha sex med ei jente. I jakten på kvinnfolk har jeg registrert meg på nettsteder hvor man "må" sette en merkelapp, og da foretrekker jeg bi-curious eller heteroflexible ;)

Skrevet

Jag sa att jag var bisexuell i många år och trodde själv att jag var det. Men nu tänder jag bara på pojkar. Min väninna säger att det går i vågor, ett tag tänder hon bara på tjejer, ett tag bara på killar och något tag båda två.

Svårt att säga, men jag tror faktiskt att det kan gå i vågor. Man är ju inte alltid sugen på äppelpaj, eller hur? ;P

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Er vi ikke i 2010?

Jenter og jenter?

Gutt og gutt?

Signerer den.

Gjest Janne 25
Skrevet

Satt og drakk vin med venninnen min, nettopp blitt slutt med typen.

Litt deppa. " Tror jeg blir lesbisk" sa jeg. "Det har jeg tenkt på også" sier hun. "Kanskje vi skal prøve?".

Ble hengende i lufta. Drakk litt mer. Så ville venninnen min se på øredobben min. Løftet vekk håret. Ble liksom litt for nærgående.

Løftet opp håret i nakken, og sa: Du har fin hals.

Begynte å massere meg i nakken. Og jeg stotret frem: Oj. det er godt. Snart hadde hun kledt av meg på overkroppen, og holdt brystene mine i hver sin hånd. Men hun sluttet ikke der. Trekte ned trusen min også. Og jeg kjente jeg ikke gjorde antydning til motstand. Så tok hun av seg alle klærne og vi lå der og kysset på hverandre. Det ble så hun overnattet.

Neste dag våknet vi nakne. Og hun gikk naken bort å satte på kaffe.

Vakker var hun. Og jeg fikk lyst å holde rundt henne, og gikk etter.

Utover dagen nærmet vi oss det aller helligste, og etter litt fomling var det en helt ny opplevelse.

Etter denne helgen har jeg fått en helt ny venninne.

Som jeg kan betro meg mye mer til enn før.

Ta initiativet. De fleste av venninnene dine har lyst, men tør ikke selv ta initiativet. Men NOEN må gjøre det.

Her var den lille setningen: "Jeg tror jeg blir lesbisk" de utløsende ordene.

HERLIG var det.

Gjest Ikke bifil
Skrevet

Du er vel ikke akkurat bi-fil om du har hatt noen seksuelle øvelser med venninnen din. Er vel noe de fleste jenter har hatt, hvis de ikke er helt asosiale.

Alle venninnene mine har hatt, og de tør å si det til meg også.

Men nevner ikke akkurat hva de har gjort da.

Tror det skjer litt av hvert når jenter overnatter hos hverandre.

Skrevet (endret)

"Drit i" definisjonen og følg dine følelser... :danse:

Jeg merker hvor annerledes reaksjonene er når en kvinne tar opp dette enn når en mann tar opp dette....og jeg liker best disse reaksjonene....åpne....og tolerante.... :Nikke:

Endret av SMann
Gjest Gjest
Skrevet
"Drit i" definisjonen og følg dine følelser... :danse:

Jeg merker hvor annerledes reaksjonene er når en kvinne tar opp dette enn når en mann tar opp dette....og jeg liker best disse reaksjonene....åpne....og tolerante.... :Nikke:

Bare fordi du er biseksuell og hater definisjoner, så betyr ikke det at alle andre også er det. Forresten, det er vel ikke vår skyld at kvinner er vakrere enn menn og at kvinnelig biseksualitet/homoseksualitet blir sett på som vakrere og mer sexy, og dermed er litt mer godtatt enn mannlig biseksualitet/homoskualitet. Sånn er livet.

Skrevet
Bare fordi du er biseksuell og hater definisjoner, så betyr ikke det at alle andre også er det. Forresten, det er vel ikke vår skyld at kvinner er vakrere enn menn og at kvinnelig biseksualitet/homoseksualitet blir sett på som vakrere og mer sexy, og dermed er litt mer godtatt enn mannlig biseksualitet/homoskualitet. Sånn er livet.

Hater ikke definisjoner men synes det er herlig å leve uten tvangstrøye.... :)

Hvor klarte du egentelig å tolke meg som biseksuell og hvordan klarte du å tolke at jeg mener alle er biseksuelle ut fra det jeg skrev her?...og hadde du lest andre ting jeg har skrevet så ville du oppdaget det motsatte...jeg er kun åpen og tolerant i forhold til mennesker som har andre seksuelle preferanser enn meg selv.... :filer:

Gjest Beate 25
Skrevet
Du er vel ikke akkurat bi-fil om du har hatt noen seksuelle øvelser med venninnen din. Er vel noe de fleste jenter har hatt, hvis de ikke er helt asosiale.

Alle venninnene mine har hatt, og de tør å si det til meg også.

Men nevner ikke akkurat hva de har gjort da.

Tror det skjer litt av hvert når jenter overnatter hos hverandre.

Me too.

Been there. Done that.

Gjest Jente i 4-kant
Skrevet

Til å begynne med slikket vi jentene litt på hverandre til ære for guttene våre.

Så fikk vi guttene til å suge hverandre, bare for å prøve det.

Og begge guttene liker det.

Og ingen

Gjest Dainty
Skrevet

Jeg ser heller ikke hvorfor det spiller noen rolle hvorvidt du er nysgjerrig eller bifil.. men, har du kun lyst å ha sex med kvinner? Eller tror du at du også kunne forelsket deg i en kvinne? Se for deg at du holder en kvinne i hånden, holder rundt henne om natten etc. Virker dette unaturlig, eller noe du har lyst til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...