Gå til innhold

Uendelig loop;han vil ikke være sammen fordi vi krangler

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_csi78
Skrevet

Jeg sliter noe jævlig her;

min eks og jeg er på et stadium hvor vi begge i utgangspunktet vil prøve igjen fordi vi har det utrolig bra sammen på flere områder, men han er ikke helt med på notene; hans grunn: Fordi vi krangler! Jeg kan fortelle at det eneste vi krangler om er: Skal vi være sammen eller ikke?

Altå; hadde vi tatt bort dette spørsmålet/temaet "skal vi være sammen eller ikke", så hadde vi jo ikke hatt noe å krangle om.

Kan tro jeg har prøvd å få han til å forstå dette. Men han sier han er skeptisk likevel; han tror at vi vil fortsette å krangle! Hadde vi hatt masse annet å krangle om, hadde jeg skjønt det, men dette er faktisk det eneste vi krangler om...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Om dette er innstillinga hans er det ikke rart dere krangler, og hvis han virkelig vil prøve igjen må han forstå at han må endre litt innstilling..

Gjest gjest_csi78
Skrevet
Om dette er innstillinga hans er det ikke rart dere krangler, og hvis han virkelig vil prøve igjen må han forstå at han må endre litt innstilling..

Det er dette jeg mener også. Jeg har prøvd å fortelle han om alt det vi har sammen som er bra, og hva som ikke er bra - noe det er svært lite av! Kan han ikke bare bli enig om å bli sammen, så slipper vi å krangle om dette, og kan ha det bra sammen *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...