Maud Skrevet 5. mars 2010 #1 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg fant veldig mye fint på Asos nå! Jeg er en størrelse s på HM, men hvordan er Asos på størrelsene? Noen av dere som handler der som vet hvilken størrelse jeg bør kjøpe? Endret 5. mars 2010 av Maud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virreliten Skrevet 5. mars 2010 #2 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kjøpte en kjole jeg måtte returnere, den var altfor smal oventil. Jeg er en 38 fra under brystet og ned, 40 over, og bestilte det jeg antok var 40 (12, om jeg husker rett). Fikk den knapt på meg, enda jeg hadde målt etter tabellen og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Birgitte_* Skrevet 5. mars 2010 #3 Del Skrevet 5. mars 2010 Det kommer vel an på hva du skal ha. Jeg bruker M på H&M, men jeg er ikke så glad i trang fit. Bruker 10 i alt av topper, kjoler og jakker på Asos. Har ikke kjøpt bukser, bare skjørt med stretch i livet. Ville gått for en 8 hvis du er normalt proposjonert. Hvis du har liten overkropp kunne du lett passet 6 i noen topper, kommer an på hvordan du vil ha dem, og hvor formsydde de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Takk for svar! Jeg er ikke noe glad i trange topper jeg heller. Toppen jeg vil kjøpe er løs over magen. Jeg har ganske små bryster, men har litt av en brystkasse, hehe. Tror jeg går for str 8, jeg. Den siste kjolen jeg kjøpte på hm var i str xs, så da bør det vel passe håper jeg! Det er så ork å retunere varer som man kjøper fra utlandet.. Det eneste som er dumt er denne momsen.. Uff som jeg kunne ønske at grensen var høyere enn 200 kr, det er jo ingenting! Men det får jeg vel ikke gjort noe med Endret 6. mars 2010 av Maud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå