Gå til innhold

laptop som kobler seg fra internett hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under status for nettverkstilkobling og detaljer så står det på min: Intel® WiFI Link 5100

Er dette det som er inne i min maskin som gjør trådløs internett mulig, eller navnet på wifi-boksen som "sender" internett?

Står nemlig noe helt annet på laptop'en som hele tiden logger seg av. Den er ok for alt fra et sekund til par timer, så logger den seg av og klarer ikke koble seg til. Står problemer med nettverkskort, og gateway og litt ulikt når vi prøver nettverksdiagnose.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg har også problem med en av laptopene mine. Meget irriterende! Jeg har hatt min inn til reparasjon (like etter at jeg kjøpte den), og de har reparert og skiftet ut alt som kan sikftes ut nesten. Men likevel blir den trådløse tilkoblingen slått av med ugjevne mellomrom, og jeg må restarte maskinen for å få koblet den på det trådløse nettverket igjen!

Jeg lurer på om det kan ha noe med at jeg har Windows Vista som operativsystem.

Skrevet
Under status for nettverkstilkobling og detaljer så står det på min: Intel® WiFI Link 5100

Er dette det som er inne i min maskin som gjør trådløs internett mulig, eller navnet på wifi-boksen som "sender" internett?

5100 er kortet inni pcen din som gjør trådløst mulig ja.

Gjest najki
Skrevet

Jeg ville begynt med å oppgradere driveren til trådløskortet i pc-en og oppgradert firmwire på trådløsboksen. Dette løser ofte problemet. Hvordan du gjør dette finner du på hjemmesiden til produsenten.

Skrevet

Driver er oppgradert. Det derre andre firmwire, har jeg aldri hørt om, hehe!

Men nå ser det ut til å funke, fant en annen lignende tråd om noe med å slå på nettverkskortet, noe i den duren. Forsøke Fn knappen + F1, F2 osv. Noe skjedde allerede på Fn + F1, og idag,*bank i bordet*, så er det i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...