Gjest Gjest_sofia_* Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Har nå vært gjennom mitt tredje prøverørsforsøk uten hell..Ble ikke gravid. Vi har nå forsøt i over to år.. Hvor mange forsøk hadde dere før det eventuelt gikk? Begynner å gå tom for både energi og tårer her.Fatter ikke hvorfor det skal være så forbaska umulig å få det til.."Alle"andre blir jo gravide,det føles hverfall slik.
Gjest Rockymor Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Har ikke noe svar å gi deg, men ville bare si at du/dere ikke er alene. Her har vi prøvd i snart 4 år og ferdig med prøverørs i det offentlige, uten hell. Men vi gir ikke opp og skal til ettersamtale på sykehuset og tenkte å høre hvilke muligheter vi har på det private markedet. Så mitt råd er; opp med hodet og ikke gi opp!!!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Vi klarte det på tredje ordinære forsøket, vi hadde i tillegg ett fryseforsøk. Be om en samtale med klinikken, og hør hva de mener om videre forløp. Lykke til!
synnylove Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Hei! Skal selv igjennom første prøverørsforsøk på nyåret... Kan dere fortelle hva som skjer på den forsamtalen? og hvordan det er den dagen man får prøverør? overkommelige smerter? FÅr man mye smertestillende?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Hei! Vi står på venteliste for prøverør.. Jeg har tenkt mye, og hadde i utg punktet ikke lyst på prøverør i det hele tatt. Så bestemte vi oss for å gi det et forsøk, etter d bestemte vi oss for å prøve de tre offentlige... Etter det har vi bestemt oss for å kaste inn håndkleet, men aner ikke hva vi tenker om det ikke lykkes. Mye fordi vi ikke har økonomi til det privat, men også fordi vi føler vi må sette en grense, for å innstille oss på evnt andre muligheter/ et liv uten barn.. Nå lever vi i et " babyvakuum" og vi vil ikke sette livet " på vent" for evig og alltid heller. Ønsker dere alt godt videre, og håper på det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå