Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Jeg "møtte" en mann på nette for over et halvtår siden, skrev med han kort tid så sluttet vi med å skreive til hverandre av diverse grunner.

Han tok kontakt for en drøy uke siden og denne gangen klaffet vi umiddelbart! Vi møttes bare 3 dager etter at han tok kontakt og kjemien var bare magisk! Vi hadde daglig kontakt gjennom hele uka og så møttes vi igjen. Han kom hjem til meg med verdens fineste rose og kvelden var bare fantastisk. Nei, vi hadde ikke sex, det var deilig å ha han her. Han er så god, gentleman og forståelsesfull!

Han forteller meg for godt han liker meg og at han aldri har opplevd en slik følelse komme så fort før (det samme skjer med meg også) og at han ønsker å bli kjent med meg. Han sier også at han ikke vil skremme meg vekk for han vil ikke miste meg, så det er viktig at jeg sier fra at ting går for fort. Men jeg synes jo at ting bare er godt! Og jeg liker tempoen. Enenste jeg reagerer på er at han ikke spør så mye. Han sier han vil bli bedre kjent med meg og ser fram til å bruke tid sammen til å bli godt, men han spør jo ikke om noe. Men sier hele tiden at han synes at jeg er ei flott jente, han kjenner jo ikke meg! Hva kan grunnen til at han ikke spør så mye være? JEG har ikke lyst til å skremme han vekk med dette spørmålet.

Noen synspunkter?

Mvh, Sara

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet

Jeg stiller lite spørsmål til andre. Ikke for å være uhøfflig eller at jeg ikke er interessert. Min måte å bli kjent med noen, er å bli kjent med deres personlighet. Ikke hva de gjorde i 10. klasse, hva de spiser til frokost eller hva de ser på tv. Selv om dette også definerer, men det finner man ut etterhvert.

Skrevet

Ikke alle som er like glad i å stille en haug med spørsmål. Siden de kanskje tror at den andre blir skremt av at man vil vite så og så mye om en person. Jeg har heller ikke noe imot spørsmål. Alle har hver sin måte å bli kjent med en ny person.

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Takk til begge!

Det er godt å vite at det er flere som synes det er greit med lite spørsmål. Synes også at det er ok, bare jeg vet at han er interessert. Og det virker som han er veldig interesser! Han gir masse hyggelige komplimenter, forteller hvor godt han liker meg (han sa til og med at han tror at han kan bli veldig glad i meg) dette bare innen én uke. Vanligvis ville jeg freaket ut, men jeg synes bare at det er godt å høre. :rødme:

Hva synes dere om det?

Gjest Maxtor
Skrevet

Så lenge dere har det fint er det vel bare å kjøre på =)

Dere vet best hvilket tempo dere vil ha.

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Jeg kjenner jeg er veldig betatt og det føles riktig godt! :rødme: Så kjøre på skal jeg :jepp:

Gjest Isalin
Skrevet

Å, så søtt! Bra for deg som er betatt av en som liker deg veldig! Glad for dine vegne!

Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet

Kanskje han bare er intressert i å ha sex med deg? Jeg ville vært ops på det i hvert fall!

Ikke for å ødelegge gleden din, altså ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Kanskje han bare er intressert i å ha sex med deg? Jeg ville vært ops på det i hvert fall!

Da er det vel litt rart at han ikke prøver seg på det da?

Gjest nobilian
Skrevet

Ingen fasit på slikt.

Jeg spurte heller ikke kjæresten min stort, jeg dannet inntrykket mitt ut fra hva hun sa, hva hun gjorde, hvordan hun sa og gjorde, hvordan hun var mot andre, hvilke venner hun hadde valgt og en rekke andre ting. Magefølelse og kjemi kan man ikke spørre seg frem til uansett.

Vi gikk fort fram, og er nå foreldre til to små. Det MÅ ikke følge oppskrift.

Gjest Gjest
Skrevet

Slik jeg husker det tror jeg ikke samboern min spurte meg om mye da vi møttes heller. Men det er noe med væremåten hans som gjorde at det var naturlig for meg å være ganske åpen. Dvs at jeg fortalte om meg selv uten at han spurte så mye konkret. Det er ofte vi kvinner klager over at mannen ikke spør eller ikke forstår hva vi vil, men jeg tror at det ofte bare hadde vært å si hva man tenker rett ut, uten å vente på spørsmål. DA er det selvsagt viktig at han er i stand til å ta det i mot.

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Selv om han synes det er verdt å vente til ubestemt tid og at det er faktisk best å vente med det for da blir det mer spesietlt og deiligere?

Da er det vel litt rart at han ikke prøver seg på det da?

Godt sagt!

Takk for input fra erfaringer dere to over. Jeg liker hvordan ting utvikler seg mellom oss og det er det viktigste! Man lærer hverandre å kjenne ved å bruker mer tid sammen. Noe som begge ser fram til å gjøre.

Sara

Gjest Gjest_monalisa_*
Skrevet

Folk er forskjellig, så man kan aldri vite. Og som flere har sakt: Man trenger ikke spørre spm. for å bli kjent med hverandre.

Men kun du kan merke/vite om han er inntresert i å bli kjent med deg på andre måter...

Hvis dere snakker lett og praten flytet og du får snakket om ting som inntreserer deg og sier noe om hvordan du er, så stå på.

Er han derimot typen som snakker vidt og flytende om seg selv og sine erfaringer og du pjatter med.. Så er det jo ikke helt "bli kjent med hverandre, men kjent med han"

Situasjonen må du analysere selv

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet
Folk er forskjellig, så man kan aldri vite. Og som flere har sakt: Man trenger ikke spørre spm. for å bli kjent med hverandre.

Men kun du kan merke/vite om han er inntresert i å bli kjent med deg på andre måter...

Hvis dere snakker lett og praten flytet og du får snakket om ting som inntreserer deg og sier noe om hvordan du er, så stå på.

Er han derimot typen som snakker vidt og flytende om seg selv og sine erfaringer og du pjatter med.. Så er det jo ikke helt "bli kjent med hverandre, men kjent med han"

Situasjonen må du analysere selv

Sant det. Han er ikke typen som snakker selv hele tiden. Han er egentlig ikke så snakksakllig og jeg får slippe til massevis og snakke så mye jeg vil. Hvis jeg spør om noe om han, så får jeg svar. Så sånn sett er jeg nå kjempe fornøyd med situasjonenen. Og de er som alle sier flere måter å bli kjent på.

Må bare si at jeg har en ubeskrivelig deilig følelse når jeg tenker på mannen og han sa det samme her om dagen. :rødme:

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

PS: Jeg vet jo at det er bare meg som kan vite det, det er ikke det. Bare spør hva folk synes eller har erfart. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...