Gå til innhold

Veskereim

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Hei Hei. Jeg vet ikke helt om dette er riktig kategori å poste spørsmålet mitt i, men jeg prøver allikevel. Jeg tenkte å "lage" en veske ut av en litt stor sminkepung som jeg tenkte kunne ha gjort seg bra som veske. Jeg trenger da en veskereim, som kan festes på siden av denne pungen, gjerne med slik en sølvrunding eller hva det heter, som ihvertfall flere vesker er utrusta med. Så vet noen av dere hvor man kan få tak i en smal hvit veskereim, som enkelt kan festes på?

Takker for svar

Anita

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe et belte? Vet ikke om det passer til det du beskriver, men det kan være en mulighet.

Skrevet

Det er vel bare å finne et egnet stoff, sy en remse, vrenge den og skyve inn en remse med stivere materiale, plast etc?

Butikker som mekk og clas ohlson selger karabinkroker og andre festeanordninger.

Et annet alternativ kan være å dra på loppis. Kanskje finner du verdens vakreste reim på verdens styggeste veske - til en femmer?

Skrevet

Jeg vet ikke om de har hvite, men jeg har i hvert fall flere ganger bestilt veskereimer fra denne selgeren på ebay. Selv om h*n holder til i Sør-Korea, har jeg stort sett fått levering i løpet av en snau uke.

Gjest Gjest anita
Skrevet

Ts her, tusen takk for tilbakemeldingene. Jeg sjekket ut selgeren på ebay, og h*n har jo et fantastisk utvalg.

ha en fin dag

Anita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...