Gjest Gjest_Trond_* Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg tror jenta mi har funnet en annen.... Jeg er faktisk sikker på det, selv om hun ikke sier det. Greia er at han bor i Polen, og studerer. Hun slo opp med meg her om dagen. Er det mulig å få noen tilbake, eller er jeg håpløst fortapt. Jeg har lagt på meg og ikke vært den beste kjæresten, men jeg håper at hvis jeg forandrer meg nok så vil hun komme tilbake til meg. Jeg har vært ung og dum lenge nok. Har dere hørt om noe sånt før? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Hei! For oss er det umulig å vite om hun har funnet noen annen. Du kan jo snakke med henne, fortelle henne at du er interessert i å prøve på nytt. Og at du vil forandre deg og være en bedre kjæreste denne gangen. Du må uansett snakke med henne, hvis du vil ha hun tilbake. Og du må vite den eksakte grunnen til at hun brøt forholdet for at du skal kunne vite hva du må jobbe med. Men uansett til deg, og lykke til
Gjest Gjest_Trond_* Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Nei, det er garantert. Hørte det fra en som var med henne.
Gjest brutal_mann Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Drit i henne. Ingen kvinner er verdt at du løper etter henne som en idiot.
Serenity88 Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Hun er ikke lenger "dama di", hun slo opp med deg! Kjærlighetsorg suger hardt, men begynn å trene for din egen del og helse. Vær med kompiser/venninner, fokuser på å komme deg videre og du vil snart møte en ny dame som ikke dumper deg fordi du legger på deg, men som heller bruker kommunikasjon før ting går så langt at man slår opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå