Gjest Sjalu Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Håper jeg ikke virker helt latterlig, men.. Kjæresten min har nylig vært i utlandet med kompiser, og det ble en del shopping. Han har anskaffet seg en rekke t-skjorter i ulike farver, som alle har et slags grafisk trykk av en eller annen lettkledd dame. Hun har perfekt kropp, store pupper i en liten bikini, og er generelt "deilig". Jeg tror ikke det er den samme dama på alle t-skjortene, men alle er "babes". Kjæresten min er tydeligvis svært glad i å gå i disse plaggene, og hver gang jeg ser ham stirrer liksom denne lekre dama på meg fra t-skjorta.. Jeg føler det nesten som om hun er et symbol på hvordan en perfekt kvinne skal se ut, også i hans øyne siden han har kjøpt disse skjortene. Huff, er jeg heeelt på jordet? Er det ok å be ham kle seg i noe annet, eller vil det virke totalt urimelig?
Pimp Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Håper jeg ikke virker helt latterlig, men.. Kjæresten min har nylig vært i utlandet med kompiser, og det ble en del shopping. Han har anskaffet seg en rekke t-skjorter i ulike farver, som alle har et slags grafisk trykk av en eller annen lettkledd dame. Hun har perfekt kropp, store pupper i en liten bikini, og er generelt "deilig". Jeg tror ikke det er den samme dama på alle t-skjortene, men alle er "babes". Kjæresten min er tydeligvis svært glad i å gå i disse plaggene, og hver gang jeg ser ham stirrer liksom denne lekre dama på meg fra t-skjorta.. Jeg føler det nesten som om hun er et symbol på hvordan en perfekt kvinne skal se ut, også i hans øyne siden han har kjøpt disse skjortene. Huff, er jeg heeelt på jordet? Er det ok å be ham kle seg i noe annet, eller vil det virke totalt urimelig? kjøp en t-skjorte med en mann på
Rødtoppen86 Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Er det ekte bilde av ekte jenter, eller mer sånn tegneaktig? Hadde ikke brydd meg hvis det ikke var bilde av en ekte jente, men hvis det var det, så hadde jeg synes det var flaut å gå ved siden av ham. Kan ikke se for meg i hvilken sammenheng en slik t-skjorte skal være passende *lol* Min samboer har noen t-skjorter med damer som er tegnet, altså ikke ekte, og det er null problem.
Gjest Squill Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Jeg ville ikke blitt sjalu, men jeg ville syntes kjæresten min var umåtelig teit og harry hvis han gikk rundt i sånne klær...
D@isy Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Jeg tenker at jeg håper ikke kjæresten din er stort eldre enn 17 år.....
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Jeg hadde reagert hvis kjæresten min hadde gått med sånne t-skjorter, men kun fordi jeg liker ikke den klesstilen, veldig umoden klesstil spør du meg. Så hvis kjæresten din er over 25 hadde jeg nekta han å bruke de.
Djungelvrål Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Jeg tenker at jeg håper ikke kjæresten din er stort eldre enn 17 år..... Ja han høres ufattelig barnslig ut.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Jeg hadde reagert hvis kjæresten min hadde gått med sånne t-skjorter, men kun fordi jeg liker ikke den klesstilen, veldig umoden klesstil spør du meg. Så hvis kjæresten din er over 25 hadde jeg nekta han å bruke de. Men hvorfor ikke be hun gå med t-skjorter med mann på istedet? Det blir øye for øye og han kan smake sin egen medisin.
Gjest najki Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Jeg kunne ikke skjønne hvorfor jeg skulle brydd meg om det. I verstefall fordi skjortene er stygge og en smule barnslige, men sjalu, hva er poenget? Han er da fortsatt sammen med deg!
Kine28 Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Du har vel ikke akkurat grunn til å være sjalu, men kanskje flau på hans vegne? Ser av og til noen som sprader rundt i slike t-skjorter - og jeg synes det er sinnssykt harry. Sist gang dette var "litt" populært var vel rundt 1990 med variasjoner av Cindy Crawford og co., men nå ... nope ... skjønner godt at du ikke liker det!
Ellevill Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Jeg ville ikke blitt sjalu, men jeg ville syntes kjæresten min var umåtelig teit og harry hvis han gikk rundt i sånne klær... He he, enig!
Gjest Dorey Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 Jeg hadde "nektet" mannen min å gå i slike t-skjorter, men kun fordi det er fryktelig harry!
LitaPia Skrevet 5. mars 2010 #15 Skrevet 5. mars 2010 hihi! det hørtes rimelig harry ut, men om jeg hadde blitt sjalu? nånei du! hohoho heller skjemtes litt over stilen.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #16 Skrevet 5. mars 2010 Ja han kommer nok til å dumpe deg til fordel for å dele seng med ei T-shirt... Kjæreseten min er 41 og går i T-shirt med en sigarrøykende hodeskalle med cowboyhatt på...*gremmes* Han liker den. Sånn er det med det.
Gjest Supermimz Skrevet 5. mars 2010 #17 Skrevet 5. mars 2010 Smakløst..Jeg må si jeg hadde blitt mektig flau om min samboer gikk rundt med bikini kledde puppedamer på brystet. =P
FantasDick Skrevet 5. mars 2010 #18 Skrevet 5. mars 2010 Sier som de fleste andre her; jeg hadde nok reagert jeg også, fordi det er harry og småflaut med en mann i slike klær.
Sassyfrassy Skrevet 5. mars 2010 #19 Skrevet 5. mars 2010 Enig med det som har blitt skrevet over her egentlig. Jeg hadde nok blitt mer flau av det enn jeg hadde blitt sjalu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå