Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Hei Møtte en fyr ute for en mnd siden, vi har mange felles venner, og kom veldig godt overens. Jeg ble med han hjem, og vi har møttes nesten hver helg frem til nå. Men i det siste føler jeg at han har mistet litt interessen, det er ofte jeg som må ta kontakt hvis vi skal prate, og han har også avvist meg to ganger i det siste for å dra ut på byen, i stedet for å være med meg. Han har sagt til meg (forrige helg) at han ikke er ute etter et forhold, men at han liker meg veldig godt, og syns vi har det fint og moro sammen, og at han vil fortsette å treffe meg. Jeg føler det på samme måte, vil ikke ha en kjæreste, men samtidig vil jeg vite hvor jeg har han.. Skal jeg ta kontakt i dag, og spørre om at vil finne på noe i helgen? Jeg vet at han ikke har noen planer.. Men jeg er så redd for å bli avvist... Håper på svar:)
Gjest b Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Hei Møtte en fyr ute for en mnd siden, vi har mange felles venner, og kom veldig godt overens. Jeg ble med han hjem, og vi har møttes nesten hver helg frem til nå. Men i det siste føler jeg at han har mistet litt interessen, det er ofte jeg som må ta kontakt hvis vi skal prate, og han har også avvist meg to ganger i det siste for å dra ut på byen, i stedet for å være med meg. Han har sagt til meg (forrige helg) at han ikke er ute etter et forhold, men at han liker meg veldig godt, og syns vi har det fint og moro sammen, og at han vil fortsette å treffe meg. Jeg føler det på samme måte, vil ikke ha en kjæreste, men samtidig vil jeg vite hvor jeg har han.. Skal jeg ta kontakt i dag, og spørre om at vil finne på noe i helgen? Jeg vet at han ikke har noen planer.. Men jeg er så redd for å bli avvist... Håper på svar:) Synes ikke han virker særlig interessert nei. Ville ventet på evnt kontakt fra ham.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Du vil ikke ha et forhold, men du vil vite hvor du har han..? Enten er dere kjærester, og han forplikter seg i ganske stor grad til deg, eller så er dere venner og det er helt opp til han om og når han vil treffe deg og når han vil gå på byen.
Gjest brutal_mann Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Ts lyver for seg selv og vil ha fyren som kjæreste. men fyren driter i henne og derfor ør hun drite i han.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Ts lyver for seg selv og vil ha fyren som kjæreste. men fyren driter i henne og derfor ør hun drite i han. Enig. Du har veldig lite innsikt i eget følelsesliv, ts, når du sier at du vil vite hvor du har han samtidig som du ikke vil ha forhold... Svaret har du jo fått klart og tydelig fra han; han vil ikke ha noe forhold. Derfor er han ikke tilgjengelig for deg til enhver tid. Jeg ville ikke kontaktet han etter at han hadde avvist meg to ganger. Men vil du bli ydmyket, så vær så god.
Gjest fffff Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 det irriterer meg så SINNSKYT at dere bruker kallenavnet ''ts'' på SÅ mange trådstartere, når dem ikke kaller seg for det!!!!!!!!! HVORFOR !!!!!!!!!!!! :@!!!! er det fordi ''ts'' minner dere om en person eller hva !! ?!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 det irriterer meg så SINNSKYT at dere bruker kallenavnet ''ts'' på SÅ mange trådstartere, når dem ikke kaller seg for det!!!!!!!!! HVORFOR !!!!!!!!!!!! :@!!!! er det fordi ''ts'' minner dere om en person eller hva !! ?! Det er lettere å skrive ts enn å skrive trådstarter hele tiden. Du har kanskje litt problemer med logikk...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå