Gå til innhold

Gangen i datingprosessen...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestemadammen
Skrevet

Hvordan er gangen i datingprosessen? Jeg er helt grønn på området, men har endel dater fremover....

Hvem skal ta kontakt etter 1.date...kan begge gjøre det? Når skal man gjøre det?

Var på date med en i går...tenkte ikke så seriøst på det i forkant, men typen var jo bare helt vidunderlig!! Jeg fikk en klem når vi møttes...satt på cafen til de stengte (litt over to timer) og fikk en klem når vi sa ha det. Hvordan skal jeg tyde dette? Nå går jeg og vaker over mobilen... he,he....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mannen_*
Skrevet

Dette finnes det ingen regler for. Det er ikke slik at "mannen skal ta kontakt etter nøyaktig 48 timer etter date" etc.

Høres ut som du vil høre fra ham igjen. Send en melding da vel! ;)

Gjest Elijah
Skrevet

Mitt tips er å drite i alle sosiale konvensjoner, lage dine egne regler og følge dem!

Tradisjonell "dating" er IMO tåpelig.

En lang rekke med "formelle intervju" hvor vi lyver for hverandre og presenterer vårt beste ytre i håp om å bli likt?

"Er det lov å kysse på 2. date? Hvem ringer?"

Nei takk! Ikke for Elijah og heller ikke for dere andre her ;)

Hva hvis jeg sier at mest sannsynlig hadde han lyst til å kysse deg i går? Og at han akkurat nå sitter og tenker på om han skal sende melding eller ikke?

Tro meg, mange potensielle forhold har gått i vasken pga at begge parter er usikre. Jeg hører jo jenter her på forumet skrive at de ofte oppfører seg uinteresserte når de liker noen. Er det rart vi får problemer? :)

Ta og send ham en melding eller noe du. Trenger ikke om å være noen big deal. Si du hadde det gøy i går. Spør hva han gjør på. Whatever.

Vær ærlig med deg selv og han og ikke vær taktisk. Men selvsagt, det kan være greit å ikke sende 20 meldinger i løpet av en dag. Alt med måte.

La oss høre hvordan det går da? :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...