Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp til å finne ut hvilken bodylotion jeg skal kjøpe. Jeg har ikke veldig tørr hud, bare litt nå i vintermånedene. Ønsker ikke at det skal være sterk lukt på den, men kan godt dufte litt mildt av mandelolje eller noe slikt.

Har du noen å anbefale? Ting på nettet funker supert (helst under 200kr-grensa da) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en kjempeflaske av Clarins bodylotion nå og den er veldig god :) Kostet 319 kroner da, men den var diiiger.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med dead sea spa magic sin bodylotion. Den ligger på rundt 16kr på vita. Lukter lett og behagelig, ikke sterkt parfyrmert, er lett i konsistensen og trekker utrolig raskt inn uten noe kliss. Den er også drøy i bruk og gir masse fukt! Min hud er normal på sommeren, men nå om vinteren blir den fort tørr og flasser på legger og lår, men med denne lotionene opplever ejg ikke noe av dette :) En annen god lotion er green pepole sin, fås billig hos feelunique. Denne lukter dog sterkere, veldig "grønn" lukt, og kan vikrke uvant i begynnelsen...

Skrevet

Den så spennende ut Aryia, tilbud også jo :nigo:

Skrevet

Å betale under 200 kr for 400 ml, når den på 250 ml koster over 200 kr, det funker! :) Den lukter godt, men ikke for sterkt, kjenner ikke noe spesielt til lukta etter jeg har fått den på kroppen, den trekker fort inn og er bare herlig. Skal garantert kjøpe den igjen når jeg en gang går tom :)

Skrevet

Jeg liker body milk'en fra TBS, finnes i mange lukter, men kanskje disse lukter litt for mye? Jeg lukter i alle fall veldig kokos, men er akkurat sånn jeg liker det! :) Den er lett å påføre, trekker veldig raskt inn (ett minutt eller så?) og holder min normale/vintertørre hud silkemyk.

Skrevet

Hvis TBS er the body shop, så blir nok lukta litt for sterk for min del, det er en grunn til at det finnes parfyme liksom, trenger ikke lukte som et sukkertøy heller :fnise:

Skrevet

Er The Body Shop, ja. Hehe, skjønner at det lett kan bli for sterkt, ja. Jeg har brukt denne i et par år nå, og er blitt varemerket mitt å lukte kokos, har fått bare ros, men de fleste vil ikke lukte like sterkt selv - hver sin smak! Nå bruker jeg Body mist i vanilla i tillegg, da. :P

Skrevet

ett minutt er ikke rask for å trekke inn... da hadde jeg gått på veggen :P

Skrevet

Det finns ju ren mandelolja att köpa. ;) Annars är barnolja eller babylotion suveränt om man inte vill ha så mycket doft. Jag hade tänkt rekommendera body butter från både Lush och Body Shop men de luktar rätt sött båda två. Det försvinner dock efter ett tag. Lush har "kakor", alltså body butter i fast form som man kan smörja på i duschen, underbart! Och smidigt. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Husk at det er forskjell på lotion og krem!

Lotion trekker inn uten å pleie noe særlig. Krem gir god pleie og binder bedre fuktigheten i huden :):)

Skrevet

Jeg har kjøpt den spm Aryia linket til :sjenert: Takk for hjelpen :)

Skrevet
ett minutt er ikke rask for å trekke inn... da hadde jeg gått på veggen :P

Hjelp, hva mener du er raskt, da? Jeg er jo helt tørr før jeg er ferdig å smøre meg inn.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Denne er min favoritt. :)

denne bodylotion synes jeg er helt perfekt, i forhold til tråd oppretters behov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...