Gjest Trajan Skrevet 5. mars 2010 #1 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg møtte Gud På kanten av byen Der vinden møter stillheten Hvor mørket møter lyset Der hav møter himmel Der ørkenen møter regnet Hvor jorden møter himmelen På kanten av byen Jeg møtte Gud Jeg spurte Gud Gjøre én ting for meg Send meg tilbake i tid Send meg til Seattle La meg gå Finn Kurt Cobain Ta bort børsa ta vekk hans kuler Snakk med ham Gjør ham vil leve Fortell ham hvordan vi elsker ham Hjelp ham se hans herlighet Gud sa nei Hvis jeg sendte deg tilbake Hvis du virkelig funnet ham Du ville bare spørre ham Hvis han kunne Hjelpe deg å få en avtale Hvis han var advokat Hvis han kan hjelpe deg Gud sa nei Jeg spurte Gud Gjøre én ting for meg Send meg tilbake i tid Send meg til Berlin La meg finne Den ene de kaller Hitler Jeg vil forfølge ham Jeg vil bringe ham ned Jeg vil bringe sammen En kraftig pistol Lastet med kuler Utslette hans minne Gud sa nei Hvis jeg sendte deg tilbake Du ville bli fanget opp I teori og diskusjon Du ville la din frykt Forsinkelse og distraherer deg Du vil få venner Du ville ta en elsker Gud sa nei Jeg spurte Gud Gjøre én ting for meg Send meg tilbake i tid Send meg til Jerusalem La meg gå La meg finne Jesus La meg redde livet hans Da de prøver å drepe ham La meg ta ham ned Ned fra korset Ta jern fra kroppen hans Prøv å helbrede sårene Gud sa nei Hvis jeg lar deg gå Hvis du virkelig funnet ham Gå med korset Du ville stare Tungen ikke lenger fungerer Øyne ikke lenger ser Ørene ikke lenger høring Gud sa Time Tid tilhører meg Tid er mitt hemmelige våpen Min endelige fordel Gud snudde seg vekk Fra kanten av byen Jeg visste at jeg ble slått Og at nå var alt jeg hadde Gud sa nei ----------------------- Vel en mann sa til Gud Hva er en million år for deg? Gud sa: Et minutt Da mannen sa til Gud Hva er en million kroner for deg? Gud sa et øre Så sa mannen til Gud Vil du gi meg en krone? Gud sa: Ja jeg vil om et minutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå