Gå til innhold

Sims 3 + EA Download manager

Azalea

Anbefalte innlegg

Hei. :) Jeg tenkte jeg skulle laste ned noen greier fra nettet men får det ikke til.. Når jeg er på f.eks "exchange" på thesims3.no og trykker last ned, så kommer startprogrammet til sims 3 opp, men varen kommer ikke inn på programmet.. :S Noen ganger står det "Kan ikke koble til EA D.M.." Hva er greia? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du er på f.eks exchange siden på sims3.com og trykker på last ned, så skal "startprogrammet" til sims3 åpne seg. Når du så velger 'Nedlastninger' fra menyen til venstre i programmet, får du så opp de tingene du har lastet ned. Når du dobbelklikker på de, skal du klare å installere tilleggsproduktene slik at de fungerer i programmet =)

Håper dette var til noe hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er på f.eks exchange siden på sims3.com og trykker på last ned, så skal "startprogrammet" til sims3 åpne seg. Når du så velger 'Nedlastninger' fra menyen til venstre i programmet, får du så opp de tingene du har lastet ned. Når du dobbelklikker på de, skal du klare å installere tilleggsproduktene slik at de fungerer i programmet =)

Håper dette var til noe hjelp :)

Hei.

Hehe, hadde det bare vært så enkelt. Greia er at det ikke dukker opp i startprogrammet ;) Får heller ikke oppdatert spill fordi det ikke kan koble til EA Downloader M...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hehe, hadde det bare vært så enkelt. Greia er at det ikke dukker opp i startprogrammet ;) Får heller ikke oppdatert spill fordi det ikke kan koble til EA Downloader M...

Då har eg nok ikkje så mykje andre ideer bortsett fra å installere ea download manager på nytt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg nok ikkje så mykje andre ideer bortsett fra å installere ea download manager på nytt :P

Det har jeg prøvd mange ganger.. :(

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...