Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 noen om har gjort dette? synes det er sykt dyrt å kjøpe slør i norske brudebutikker! jeg vil gjerne ha et langt slør med perler i. noen tips til hvor jeg kan få tak i dette billig? og er de like fine som de som er i butikkene her? har sett ett på agape, men synes det er sykt hvor mye man må ut med!!
Spatula Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Jeg kjøpte sløret mitt på ebay, det var 2,5 meter - og var besatt med "krystall" perler Betalte 250 kr for det inkludert frakt Var superfornøyd. I forhold til sløret jeg prøvde i butikken var det helt likt. Hvis du bestiller fra ebay er det ganske krøllete når du får det, det du gjør er å henge det på badet når du dusjer, dampen retter det ut
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 det var billig! håper jeg også finner et fint. synes det er vansklig å lete seg frem på ebay, bildene er noe uklare og vanskeli å se skikkelig. hadde ditt slør en sømkant eler var det klippet rett av? har du tlfeldigvis link til samme sløret du kjøpte???
Spatula Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Her er link til sløret som jeg kjøpte. Sløret mitt hadde en tynn sømkant rundt hele sløret og en liten kam på toppen så det var enkelt å fest Edit: ser du kan få kjøpe dette sløret til 165 kr Endret 5. mars 2010 av Agnethe
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Her er link til sløret som jeg kjøpte. Sløret mitt hadde en tynn sømkant rundt hele sløret og en liten kam på toppen så det var enkelt å fest Edit: ser du kan få kjøpe dette sløret til 165 kr Jeg kjøpte også dette og betalte 180 inkludert frakt. Likte det veldig godt, minst like fint som i brudebutikkene.
lilleGrethe Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Jeg turte dessverre ikke å kjøpe på ebay - prøvde en del forskjellige slør i brudebutikkene, og det var mye forskjellig, og ikke alt som passet. Det jeg har bestilt koster over 2000kr, men er til gjengjeld helt riktig til kjolen min.
LindaM Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Jeg hadde valgt meg ut ett slør i brudebutikken, men endte opp med å bestille gjennom somaras.no (en internettside jeg tilfeldigvis kom over) Damen sydde et prikk likt til meg for 350kr pr meter. Jeg skulle ha 2 meter, så da ble det 700kr + 50kr i frakt. Ikke så billig som ebay, men jeg sparte 1100kr!! Også fikk jeg snakket med henne flere ganger om hva jeg ville ha, og hun gav masse gode tips for å få det så mykt som mulig Hun kunne sy på perler/stener i alle varianter for litt ekstra penger, og hadde chiffon-slør også. Det eneste jeg ikke var fornøyd med, var en liten kant i sateng-stoff øverst på kammen man fseter med, men kammen skal fjernes uansett, så den blir borte Og det er jo noe du kan si ifra om evt. Jeg fikk sløret levert på 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå