Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har bestilt frisørtime og skal ha hairextension. Har bestemt meg for at dette bare MÅ jeg ha! Men når jeg spør frisører så er det så mange forskjellige antydninger i pris. Har fått høre alt fra 3000 til 7-8000. Hva betalte du da du satte på punktfester? Var det gjort av lærling eller ordinær frisør? Vil det bli stor forskjell i prisen?
lintin Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har bestilt frisørtime og skal ha hairextension. Har bestemt meg for at dette bare MÅ jeg ha! Men når jeg spør frisører så er det så mange forskjellige antydninger i pris. Har fått høre alt fra 3000 til 7-8000. Hva betalte du da du satte på punktfester? Var det gjort av lærling eller ordinær frisør? Vil det bli stor forskjell i prisen? Prisene varierer stort avhengig av hvilken kvalitet du skal ha på håret, hvor langt og hvor mange punkter. Prisforskjell mellom lærling og frisør tror jeg ikke er allverdens da det varen som koster mest her og ikke timeprisen. Jeg skal på med full extensions i Juni og har fått antydet pris av frisøren på mellom kr 7000-9000 kr for beste hårkvalitet. Frisøren regner å bruke mellom 6-8 timer på jobben.
aline Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har betalt en ca 1400,- per bunt, men aner ikke hvor mange punkter det er per bunt. Det min frisør også gjør, er at hun deler hvert punkt i to, da vi synes mengden per punkt blir bedre når vi deler dem. Skal jeg ha bare for å fylle ut og ikke tenke lengde, har det fungert helt fint med bare en bunt. Skal jeg i tillegg ha litt lengde er det nødvendig med 2-3 bunter. Dette er en kvalitet jeg liker, og 30 cm lengde (om jeg ikke husker feil...)
julie92 Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg har bestilt frisørtime og skal ha hairextension. Har bestemt meg for at dette bare MÅ jeg ha! Men når jeg spør frisører så er det så mange forskjellige antydninger i pris. Har fått høre alt fra 3000 til 7-8000. Hva betalte du da du satte på punktfester? Var det gjort av lærling eller ordinær frisør? Vil det bli stor forskjell i prisen? Jeg brukte lærling på frisørskolen og slapp unna med 5000,- Jeg synes det ikke var særlig stor forskjell på denne lærlingen fremfor en vanlig frisør. Jeg fikk også to punktfester inkludert i prisen Om du ikke har lyst til å gamble så bruker du 9000,- hos en frisør istedet, man vet jo aldri. Kanskje var jeg bare heldig
DDuck Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Som regel er det ikke noe forskjell i prisen på lærling og frisør når det gjelder extensions for de må ha samme kurs uansett, og når kurset er tatt så kan man det Sånn sett kunne sikkert en rørlegger tatt samme pris også bare han hadde kurs I min salong tar jeg forskjellig priser.. alt kommer ann på mengde og lengde på håret jeg har. Jo lengre hår jo dyrere.. Men det billigste alternativet som er 30cm koster ca 1200,- pr bunt med 25 fester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå