Gå til innhold

Hvor skal man finne et ordentlig mannfolk...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å nyte singellivet og fokusere på andre ting. Men det blir ensomt til tider.

Jeg savner en i livet mitt. En å prate med om alt og ingenting. En å være meg selv sammen med. En å dele med tanker, gleder og sorg. Jeg savner å glede seg over å se hver dag. Jeg savner en å våkne sammen med!

Jeg vet at du finnes ett sted der ute og jeg vil møte deg nå!

Men hvordan skal jeg finne deg? Har prøvd det meste, men har ikke møtt en som gir meg den gode følelsen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg prøver å nyte singellivet og fokusere på andre ting. Men det blir ensomt til tider.

Jeg savner en i livet mitt. En å prate med om alt og ingenting. En å være meg selv sammen med. En å dele med tanker, gleder og sorg. Jeg savner å glede seg over å se hver dag. Jeg savner en å våkne sammen med!

Jeg vet at du finnes ett sted der ute og jeg vil møte deg nå!

Men hvordan skal jeg finne deg? Har prøvd det meste, men har ikke møtt en som gir meg den gode følelsen.....

- Venners venner (gjerne via vorspiel, middager blinddates)

- Ta kontakt med noen på utested eller mindre "dating formelle" steder som f.eks butikken

- Nettdating, hvor faktisk du tar kontakt...

Eventuelt kan du ta kontakt med brutal_mann eller Ketil S... De stiller sikkert opp :gjeiper:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja... Jeg har atter en gang kastet vekk min tid og mine krefter på noen som ikke fortjente det, hvorfor skal jeg gjøre det igjen?

De personlige egnenskapene jeg ville krevd av ts er lojalitet og ærlighet. ellers må hun bare være grisedeilig så ordner nok det meste seg :cool:

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Det er desverre som å lete etter nåla i høystakken kjære du...

Gjest brutal_mann
Skrevet
Det er desverre som å lete etter nåla i høystakken kjære du...

Neida. Du må bare akseptere at vi har barn fra før og at vi ikke er spesielt rike.

Gjest Gjest
Skrevet

Huff så tafatte mange av dere kvinner er. Sitter og klager over tilværelsen og venter nærmest at en mann skal dette i fanget på dere. Man oppnår ingenting med en slik holdning. Mange har mye å lære av menn. Fra vi er tenåringer lærer gutter at hvis man skal få noe må man jobbe for det, tørre å drite seg ut, lære, få avslag gang på gang. Og er man villig til det vil man før eller siden kunne treffe mange jenter. Kan dere ikke heller bruke tiden til noe konstruktivt enn å sitte å sutre. Hvis TS tenker seg om vet hun egentlig hvordan hun skal få det til. Spørsmålet er vel heller om hun er villig til å tørre det!!

Gjest Gjest
Skrevet
Huff så tafatte mange av dere kvinner er. Sitter og klager over tilværelsen og venter nærmest at en mann skal dette i fanget på dere. Man oppnår ingenting med en slik holdning. Mange har mye å lære av menn. Fra vi er tenåringer lærer gutter at hvis man skal få noe må man jobbe for det, tørre å drite seg ut, lære, få avslag gang på gang. Og er man villig til det vil man før eller siden kunne treffe mange jenter. Kan dere ikke heller bruke tiden til noe konstruktivt enn å sitte å sutre. Hvis TS tenker seg om vet hun egentlig hvordan hun skal få det til. Spørsmålet er vel heller om hun er villig til å tørre det!!

Enig mye i dette. De jentene som alltid har type er også ofte de som tør litt mer. Husk at det er som oftest kvinnen som starter en flørt og ikke omvendt. Da gjerne med et smil eller blikk. Hvis ts hadde våget å ta mer kontakt med fremmede ville sannsynligvis hennes situasjon vært annerledes.

Skrevet
Huff så tafatte mange av dere kvinner er. Sitter og klager over tilværelsen og venter nærmest at en mann skal dette i fanget på dere.

TS sier ingenting om at hun sitter og venter tafatt. Tvert imot sier hun at hun har prøvd det meste for å finne den rette.

Jeg har også det. Prøvd å leite aktivt. På nett, riktignok, siden det er enklest. Men de ordentlige mannfolkene.... er redd de er opptatt.

Gjest Gjest
Skrevet

Men de ordentlige mannfolkene.... er redd de er opptatt.

Gjest Gjest_Mira369_*
Skrevet
Neida. Du må bare akseptere at vi har barn fra før og at vi ikke er spesielt rike.

Da er drømmedama di allready taken ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Men de ordentlige mannfolkene.... er redd de er opptatt.

Gjelder ikke mannfolk det. Vi har de samme måten. De bra damene har mennene stukket av med for lengst. Det holder med å ta en liten titt på de kvinnene som befinner seg på nett. Da skjønner man hvorfor.

Dette blir jo feil. Om vi ser nøye på forholdene til folk, ser vi mange bitcher, mange damer som verken er slanke, lekre eller hyggelige! Ok? Mange dårlige damer er i forhold.

Det finnes en del bra damer og menn som er single også, husk det.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet
Dette blir jo feil. Om vi ser nøye på forholdene til folk, ser vi mange bitcher, mange damer som verken er slanke, lekre eller hyggelige! Ok? Mange dårlige damer er i forhold.

Det finnes en del bra damer og menn som er single også, husk det.

Så sant så sant! Er bare å se seg rundt i butikken eller på gata. Er mange som ikke er noe fruktfat som er i forhold/gift. Jeg kjenner mange nydelige jenter som er single, betyr vel ikke at det er noe galt med de for det! Gjelder også meg selv, syns ikke jeg er sjøstygg men det skal jo mer til enn utseende for å møte noen da.. Og norske menn er veldig high maintenance og sære så da blir det ekstra vanskelig..

Gjest Elijah
Skrevet

En del gode poeng her. Kvinner bør ta mer ansvar for sitt eget sexliv :)

Vær sprudlende, positiv, livsglad, genuin, imøtekommende og blid. Deretter sosialiser så mye som mulig og gjerne i settinger hvor du tror DIN drømmemann frekventerer. Når det er gjort er det bare å vente og se hva som skjer.

I mellomtiden anbefaler jeg dere å NYTE livet til det fulle! Det er ingen grunn til at dere skal være ensomme og deprimerte fordi dere ikke har noen spesiell i livet deres nå. En stor grunn til at mange forhold sliter er nettop fordi mannen eller dama forventer at partneren skal gjøre dem LYKKELIGE. Det er temmelig mye forlangt av et annet menneske spør dere meg.

Lykke er noe som kommer fra innsiden og du trenger ingenting fra noen for å være det. Det du opplever i et forhold kan kun være en bonus.

Denne generaliseringen rundt norske menn er det tåpeligste jeg hører. Man hører enkelte FRUSTRERTE norske menn si det samme om kvinnene her.

Jeg kjenner til en dating coach med klienter fra hele verden og vet dere hva problemstilling han oftest hører?

"Men kvinnene er annerledes her" :fnise:

Og dette er fra samtlige land.

Nei, jobb litt med dere selv, så skal dere se at folk forandrer seg også. Men om de ikke gjør det, så får dere kanskje et såpass bra forhold til dere selv at dere ikke er avhengig av å bli behandlet som en ung Buddha vær gang dere ferdes ute i verden.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Det er jo tydelig at norske menn ikke er like "på" som i f.eks Irland og USA! Her i landet sjekker menn bare opp jenter i fylla, gjerne i kebabkøa kl 3 på natta. Sjarmerende. I USA blir man gjene invitert på kaffe når man står og handler grønnsaker eller er på treningssenter. Derfor ER det mye vanskeligere i Norge hvis man vil slippe fyllesjekkingen! Selvfølgelig er alle forskjellige og ikke alle norske menn er passive og sjenerte, men generelt så virker de sånn. Jeg er ikke bitter, men legger merke til sånt da jeg har datet menn fra mange land og også bodd utenlands i mange år.

Nett-dating er jo så klart et alternativ, men mange uærlige folk der og.. Men det er noe i det å være så sosial som mulig tror jeg. Eller finne seg noen fra en menighet, der fins det kanskje noen bra mannfolk som fortsatt har moralen i behold :)

Gjest Gjest_fisken_*
Skrevet
Det er jo tydelig at norske menn ikke er like "på" som i f.eks Irland og USA! Her i landet sjekker menn bare opp jenter i fylla, gjerne i kebabkøa kl 3 på natta. Sjarmerende. I USA blir man gjene invitert på kaffe når man står og handler grønnsaker eller er på treningssenter.

Takes two to tango.

Kurtisekultur oppstår mellom kjønnene. Så er menn i et land på, så har dette også noe å gjøre med jentene i det landet. Er menn i et land "av" så har dette også noe å gjøre med jentene.

Enhver lat nordmann/-kvinne kan dra til et på-land for å lett få seg noe. Men det blir for dumt at slike thaimenn og tyrkerdamer kommer tilbake igjen og klager på det motsatte kjønnet i hjemlandet.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo tydelig at norske menn ikke er like "på" som i f.eks Irland og USA! Her i landet sjekker menn bare opp jenter i fylla, gjerne i kebabkøa kl 3 på natta. Sjarmerende. I USA blir man gjene invitert på kaffe når man står og handler grønnsaker eller er på treningssenter. Derfor ER det mye vanskeligere i Norge hvis man vil slippe fyllesjekkingen! kanskje noen bra mannfolk som fortsatt har moralen i behold :)

Det blir for dumt å skylle på norske menn. Som han over sier - it takes two to tango.

Når det kommer til å sjekke jenter på treningssenteret er det noe jeg har sluttet totalt med etter litt for mange dårlige erfaringer. Spør du om du kan ta i mellom seriene så får man ofte ett stygt blikk tilbake og nei. (Det finnes som alltid unntak som bekrefter regelen.)

Og når det kommer til butikken er det heller ikke spesielt greit å sjekke dere opp. Da er dere som regel så stresset at dere knapt forstår at vi snakker til dere.

Vi menn er skapt slik at vi tar muligheten vi får. Finner vi ut at kebabsjekking kl. 3 på natta fungerer, men sjekking på butikken/treningssenteret ikke fungerer så fortsetter vi med kebabsjekkingen...

Gjest Frøken Pripp
Skrevet

Det er så mange gays og feminine hårfønergutter i ts sin aldersgruppe at det er ei gru.

Ikke enkelt å finne et realt mannfolk i dag nei.

Skrevet
En del gode poeng her. Kvinner bør ta mer ansvar for sitt eget sexliv

Hvordan klarer du å få dette til å dreie seg om sexliv? Trådstarter snakker om et fast forhold - forsåvidt har det også med sexliv å gjøre siden det er en del av å være i forhold.

Men hvorfor begynne med å snakke om hvordan vi skal te oss for å kapre en mann? Hva vet du om vi ikke allerede er smilende, glade, positive, åpne og imøtekommende? Jeg for min del mener at jeg er det. Vil til og med påstå at jeg er lykkelig. Ønsker bare enda en liten lykke-bit til, som kunne kommet med den rette kjæresten, den som gjør at livet blir bedre.

Inntil videre (og kanskje resten av livet) klarer jeg meg fint selv. Har faktisk et helt liv aleine. Det inkluderer også et sexliv.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo tydelig at norske menn ikke er like "på" som i f.eks Irland og USA! Her i landet sjekker menn bare opp jenter i fylla, gjerne i kebabkøa kl 3 på natta. Sjarmerende. I USA blir man gjene invitert på kaffe når man står og handler grønnsaker eller er på treningssenter. Derfor ER det mye vanskeligere i Norge hvis man vil slippe fyllesjekkingen! Selvfølgelig er alle forskjellige og ikke alle norske menn er passive og sjenerte, men generelt så virker de sånn. Jeg er ikke bitter, men legger merke til sånt da jeg har datet menn fra mange land og også bodd utenlands i mange år.

Klart det er slik det blir i Norge. Menn har bare tilpasset seg passive norske jenter. Norske jenter kan blant annet ikke flørte og går som en bryggesjauer med høye hæler. I latinamerika hvor kvinnene er utadvendt, flørtene og feminine får man lyst til å ta kontakt med de på dagtid uten promille. Det får man sjelden lyst til her til lands.

Skrevet
Det blir for dumt å skylle på norske menn. Som han over sier - it takes two to tango.

Når det kommer til å sjekke jenter på treningssenteret er det noe jeg har sluttet totalt med etter litt for mange dårlige erfaringer. Spør du om du kan ta i mellom seriene så får man ofte ett stygt blikk tilbake og nei. (Det finnes som alltid unntak som bekrefter regelen.)

Og når det kommer til butikken er det heller ikke spesielt greit å sjekke dere opp. Da er dere som regel så stresset at dere knapt forstår at vi snakker til dere.

Vi menn er skapt slik at vi tar muligheten vi får. Finner vi ut at kebabsjekking kl. 3 på natta fungerer, men sjekking på butikken/treningssenteret ikke fungerer så fortsetter vi med kebabsjekkingen...

Jeg kan gå på høye hæler, liker å pynte meg å gå ut uten at det skal bli rølpeselskap, håper på at noen skal by opp til dans, men neida, det skjer ikke. Norske menn har blitt så vant til kebabsjekking at gentlemen ikke er å oppdrive lenger, og det er synd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...