Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Hei! I 4-5 dager nå har jeg hatt brunaktig utflod. Trodde først jeg fikk mensen, siden den ofte starter slik. Men jeg har fortsatt ikke fått mensen og det kommer fortsatt brun utflod... Jeg har veldig uregelmessig syklus og har som regel ikke el... Var hos gynekolog for et par dager siden (ikke pga dette), så jeg hvertfall at det ikke har noe med el å gjøre. Tok en graviditetstest og, men den viste vel negativ. Var en nesten usynlig strek, så regner med at den var negativ (hvis jeg skulle vært gravid ville jeg vært 6 uker på vei så da hadde jo testen vært positiv) Noen som har hatt noe lignende??
Gjest Gjest_ebitt_* Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Var det en nesten usynlig kontrollstrek?? I såfall ville jeg tatt en ny test om ett par dager. Mener at hvis man ikke er gravid skal det være helt blankt Tvi tvi
Kosteskaft Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Hva mener du med neste usynlig strek? Kontrollstreken var Ok, men teststreken litt usynlig? Hvis den var rosa/blå (alt etter merke) om en meget utydelig, så hadde jeg tatt en clear blue digital! Du kan fint ha litt blødninger selv om du er blitt gravid.
Gjest TS Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Kontrollstreken var helt klar. Mens teststreken var mikroskopisk synlig (usynlig..). Er jo rart hvis jeg skulle vært gravid i uke 6 og testen viste så svak strek? Får ta en ny imorgen. Har fortsatt brun utflod da...
Kosteskaft Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Tja, det sier jo at en strek er en stek da... Noen har mindre hcg enn andre. Men testen bør jo logisk nok bli sterkere etterhvert! Hva med digital, den er jo ikke til å mistolke. Står gravid/ikke gravid der.
Redlady Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Jeg hadde en del brun utflod første gang jeg var gravid. Om teststreken var der, så er en strek en strek på en graviditetstest, i hvert fall om det er innen den tiden som er oppgitt i vedlegget. (Noen tester som gir negativt svar, kan endres til et falskt positivt svar etter en viss tid.) Tror kanskje du bør ta en ny om en dag eller to om ikke mensen dukker opp. I forhold til at du da skulle vært 6 uker på vei, så skriver du at du har noe ustabile sykluser, kanskje EL kom sent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå