Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal for første gang reise med ski på toget, og lurer på hvor jeg egentlig gjør av skia? Har man dem bare inne i kupeen i likhet mef kofferten?

Litt pinlig at jeg ikke vet, for jeg tar mye tog, men jeg legger tydeligvis ikke merke til annet enn det som angår meg direkte... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fant bare dette. Så da finner dere vel ut på toget ;) På det ene toget jeg tar så mener jeg at det står at skiene skal plasseres i rommet der utgangsdørene er, eller noe i den duren. Vet ikke hvordan det er på tog med kupeer. (Mulig det er forskjellig fra tog til tog).

Endret av Phaedra
Skrevet

Pleier alltid å være en liten plass til ski der du går av å på toget! :) Ved inngangen til vognen der du skal sitte :)

Skrevet

Pleide å være egen vogn for ski som de lempet inn.. men det var når jeg tok skitoget til Geilo.

Hvis du lurer spør konduktør på perrongen hvis de finnes.. ellers er det vel ingen krise å ha de der koffertene står før du går inn i kupeen.

Gjest Gjest
Skrevet

Om du har lette langrennski kan du legge de på hyllen over setene. Tyngre ski setter jeg der koffertene står.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...