Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #1 Del Skrevet 28. april 2002 Det gjelder føttene mine, de stinker! Det er så pinlig! Jeg svetter og her klam på føttene nesten hele dagen på jobb, er avhengig av å kunne gå med sko. Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #2 Del Skrevet 29. april 2002 Samme problem her. Har funnet ut at nylonsttrømer og sånt gjør det verre. Bruk bommullsokker. Det finnes også fotdeodoranter som fungerer ganske bra. Pass på å ta av deg skoene når du kan og bytt gjerne sko ofte. Kjøp et par som puster eller er åpne forran (sandaler). Alt blir mye lettere nå som det går mot sommer! Tara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #3 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg bruker sånne Mirage-sandaler på jobb, og setter dem i vaskemaskinen med jevne mellomrom. Jeg er også veldig nøye med å vaske føttene og skifte sokker før jeg bytter sko, spesielt hvis jeg har gått med noen gamle sko som ikke lukter så godt... Også setter jeg skoene i sånn blåsetørker med engang jeg kommer hjem, og alt dette fungerer veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. april 2002 #4 Del Skrevet 29. april 2002 Scholl har både en sko-deo og en fot-deo De funker fint for meg, men nå svetter ikke jeg så veldig på føttene heller, så jeg vet ikke hvor effektive de vil være for folk som virkelig har problemer med fotsvette. Har også et annet tips: Yerka. Kan brukes til hender og føtter også!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå