Gå til innhold

Pågående venninne

Gjest Tjukken

Anbefalte innlegg

Gjest Tjukken

Har et problem med ei pågående venninne som jeg ikke helt aner hvordan jeg skal avvise. Jeg trives i hennes selskap og vi har kjent hverandre en stund. I tillegg har vi mange felles venner som, ihvertfall for meg, kompliserer tingene litt.

Problemet startet da vi hadde sex. (surprise, surprise :gjeiper: ) Jeg har klargjort for henne at jeg ønsker å fortsette min singeltilværelse og trodde dermed at vi kunne fortsette vennskapet som før. Og det har vi gjort, men vårt vennskapelige samvær har i det siste fått en tvist som jeg ikke lenger er komfortabel med - kyssing og sex. Hun sier det ikke, men jeg mistenker at hun har begynt å legge følelser i dette og det stresser meg enormt.

Nå har nye invitasjoner til "vennskapelig" samvær begynt å strømme inn, og jeg har begynt å lyve på meg stram timeplan for å slippe unna.

Jeg har altså havnet på en karusell som jeg ønsker meg ut av og jeg lurer på om noen her har innspill til hvordan jeg skal gå frem for å få vennskapet tilbake uten å lage for mange riper og sår. Hun er en bra dame på alle måter og jeg ønsker å skåne henne mest mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Den er litt kinkig... Jeg tror jeg bare ville løyet og sagt at jeg dater en annen for øyeblikket. Hvis det ikke stopper henne, så si at du har følelser for denne andre personen og derfor holder deg monogam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...