Gjest Cho Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Svigerinnen min er gravid i uke *biip*, og ligger nå på sykehuset med blindtarmbetennelse. Hun må kanskje operere, hvordan vil det gå med babyen inni der da? Vet jo selvfølgelig at babyen og blindtarmen ligger heller atskilt inni der, men kan det få konsekvenser for lillemann? Noen her som har operert blindtarmen da de var gravide? Endret 5. mars 2010 av Cho
Lilly-L Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Hei! Jeg opererte i uke 17. Ble selvsagt bekymret for den lille da man får sterke smertestillende og blir lagt i narkose. Men legene beroliget meg med at alt ville gå fint, det er så og si rutine for de og har opplevd dette mange ganger før. Og det går helt bra med lillebaby Man må uansett opereres, for man kan ikke gå rundt med en betent blindtarm.. Det tok meg to uker å komme meg på bena igjen, men nå er alt fint meg både meg og baby. Fikk ekstra UL og alt viste at alt var normalt Lykke til til svigerinnen din, dette går helt fint selv om hun skal igjennom en litt smertefull tid.
Gjest Smurfine21 Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har vært noe på føden i forhold til min utdannelse og der har jeg møtt flere gravide som har blitt opr. for blindtarmbetennelse under svangerskapet. Det tok litt lenger tid for de å komme seg, men det gikk bra med begge babyene
Gjest Cho Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Tusen takk for beroligende ord begge to Hun ligger der enda, håper det snart er over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå